دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۸
کتاب «کیان مهربانی» رهسپار بازار کتاب شد

خراسان‌رضوی - کتاب «کیان مهربانی» به قلم علی فعال پارسا به واکاوی یک مجتمع مسکونی نمونه پرداخته و آن را از زوایای مختلف از جمله ابعاد فردی، خانوادگی، قانونی، حقوقی، زیست محیطی و ورزشی مورد نقد و بررسی قرار داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کاب ایران (ایبنا) در مشهد، بخش عمده‌ای از مشکلات و اختلافاتی که امروزه در زندگی آپارتمان‌نشینی شاهد هستیم، به دلیل عدم آگاهی ساکنان از بسیاری از قواعد و قوانین آپارتمان نشینی است.

در واقع زندگی آپارتمان‌نشینی دارای فرهنگ و قواعد خاصی است که ما در گذر از زندگی سنتی و خانه‌های ویلایی گذشته به زندگی مدرن و آپارتمان‌های دسته جمعی امروزی موفق به بومی‌سازی آنها نشده‌ایم.

متاسفانه تاکنون هیچ نهاد و مرجعی اعم از سازمان‌ها و وزارتخانه‌های متولی آموزش و فرهنگ سازی نیز به این موضوع نپرداخته‌اند که آموزش دادن و آگاه کردن مردم نسبت به این جنبه از زندگی تا چه حد می‌تواند به رشد آرامش، امنیت، پاکیزگی و مدیریت حرفه‌ای مجتمع‌های مسکونی و آپارتمان‌ها کمک کند.
کتاب «کیان مهربانی» برای نخستین بار در کشور به سفارش مجتمع مسکونی کیان گلسار مشهد به واکاوی و عارضه یابی یک مجتمع مسکونی نمونه پرداخته و آن را از زوایای مختلف از جمله ابعاد فردی، خانوادگی، قانونی، حقوقی، زیست محیطی و حتی ورزشی مورد نقد و بررسی قرار داده است.

به گزارش ایبنا؛ کتاب «کیان مهربانی» به قلم علی فعال پارسا در ۸۴ صفحه، چهار فصل، در قطع رقعی، تیراژ ۶۰۰ جلد و ۲۱۵ هزار تومان به همت نشر پرساووش منتشر شده است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها