پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۳
حلقه‌های کتابخوانی روزهای شلوغی را برای کتابخانه شیخ جعفر زمانی بندرعباس رقم زده است

هرمزگان - مسئول کتابخانه شیخ جعفر زمانی تختی بندرعباس گفت: حلقه‌های کتابخوانی، روزهای شلوغی را برای کتابخانه شیخ جعفر زمانی بندرعباس رقم زده است.

طیبه برخورداری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، از روزهای پرکار و شلوغ فصل تابستان کتابخانه شیخ جعفر زمانی تختی شهر تخت بندرعباس به‌واسطه حلقه‌های کتابخوانی خبر داد و افزود: هر جا که کتاب و محافل ادبی باشد، حضور کودکان و نوجوانان پر رنگ و تاثیرگذار است.

مسئول کتابخانه شیخ جعفر زمانی تختی ضمن ابراز خرسندی از استقبال چشمگیر جامعه کودک کتابخوان شهر تخت از برنامه‌های تابستانی این کتابخانه گفت: علاوه بر نشست‌های کتابخوانی، در راستای طرح اوقات فراغت، کارگاه‌های آموزشی متنوع در تابستانه این کتابخانه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با هدف ایجاد انگیزه و محرک‌های لازم برای ادامه رشد و تکامل طبیعی و سالم دانش آموزان و امکان کسب معرفت، مهارت‌های ضروری و ارزش‌های مطلوب و با توجه به اینکه تعطیلات تابستانی فرصت مناسبی برای رشد دانش آموزان در زمینه‌های مختلف تربیتی، آموزشی، علمی و مهارتی است، کتابخانه شیخ جعفر زمانی تختی اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی، فرهنگی، هنری و ادبی در شهر تخت کرد.

برخورداری اضافه کرد: کارگاه‌های آموزش متنوع از جمله «زبان انگلیسی»، «روانخوانی قرآن کریم»، «نقاشی و کاردستی»، «نقش حنا»، «کمه زنی» و «مگنت سازی» در این کتابخانه برگزار می‌شود که در راستای حمایت از کسب و کارهای کوچک، تمامی مربیان این کارگاه‌ها از افراد بومی شهر تخت هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها