پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۹
نقد کتاب هستی در دورهمی پدر و دختری

خراسان جنوبی- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی از برگزاری دورهمی پدر و دختری با هدف نقد و بررسی کتاب هستی در مرکز شمار یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیرجند خبر داد.

مهدی ظهوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بیرجند گفت: در مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیرجند نشست نقد و بررسی کتاب هستی با حضور پدران و دختران این کانون برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه مرکز یک بیرجند در راستای طرح کتابخوانی "با من بخوان" که از سال ۱۴۰۲ شروع شده است به سراغ کتاب پرطرفدار هستی به قلم فرهاد حسن زاده رفت، افزود: این کتاب از هفته‌های پیش به اعضا معرفی شد و سپس پدران کنار دخترهایشان و با حضور حمید آمالی روانشناس و مشاور این کتاب را نقد و بررسی کردند.

ظهوری گفت: طرح کتابخوانی "با من بخوان" طرحی است که در مراکز کانون در بیرجند از سال ۱۴۰۲ با کتاب‌های زیبا صدایم کن (پدر و دختری) دعاهای زمینی پدر بزرگ (مادر و دختر)، مهربان مثل مسیح (مادر و دختر) و هستی (پدر و دختر) اعضا کنار یکی از والدین خود به نقد و بررسی آن می‌پردازند و این روند همچنان نیز ادامه خواهد داشت.

این کتاب به من تلنگر زد

علی محمدی یکی از پدرانی که در این دورهمی حضور داشت، گفت: این کتاب به من یک تلنگر زد تا نگاهم را به دختر و پسر نوجوان عوض کنم.

وی گفت: موضوع کتاب در این خصوص بود که والد این کتاب یک والد سرزنشگر است و این باعث آسیب‌های زیادی به شخصیت کودک قصه که نامش هستی است، شده همچنین علاقه پدر هستی به فرزند پسر، اعتماد به نفس هستی را از بین برده است و هستی دوست دارد پسر باشد و نویسنده کتاب بسیار هوشمند به این آسیب در دل داستان پرداخته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها