پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۲
زندگی شهدای انقلاب و دفاع مقدس خراسان جنوبی باید مستندسازی شود

خراسان جنوبی- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بر ضرورت مستندسازی زندگی شهدای انقلاب و دفاع مقدس تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بیرجند، سید محمدرضا طالبی، ظهر پنجشنبه در نشست با مستندسازان دفاع مقدس بیان کرد: بعد از به نتیجه نرسیدن جنگ‌های سخت و نیمه سخت، دشمن از طریق جنگ‌های نرم، فرهنگی و ترکیبی ما را مورد هجوم همه‌جانبه قرار داد.

وی با اشاره به ویژگی‌های بارز جوانان در دوران دفاع مقدس و اوایل انقلاب، گفت: هر چه از دوران دفاع مقدس دورتر می‌شویم، با فرهنگ اصیل شهید و شهادت، مجاهدت، از خودگذشتگی، غیرت، اخلاق و اخلاص بیشتر فاصله می‌گیریم و این نگرانی وجود دارد که چند سال بعد نامی از اسطوره‌هایی همچون آخوندی ها، ناصری ها، آهنی ها، جابری ها، کاوه‌ها و … باقی نماند.

معاون استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه جوانان ما در دوران دفاع مقدس با علم به اینکه مهمترین سرمایه زندگی و جان خود را در این راه از دست خواهند داد، به میدان آمدند، گفت: خیلی‌ها مغرضانه در تلاشند که دفاع مقدس و آن مجاهدت‌ها را زیر سؤال ببرند لذا این تکلیف ماست که به هر شکل ممکن اثرات این فرهنگ شهید و شهادت را زنده نگهداریم.

طالبی با اشاره به ماندگاری و اثربخشی کارهای هنری افزود: مستندسازی از زندگی شهدای انقلاب و دفاع مقدس، ماندگاری فرهنگ شهید و شهادت را به همراه دارد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، همه ما در این زمینه تکلیف داریم و هر کس باید در حد بضاعت خود به این موضوع ورود کرده و همراهی نماید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها