شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
خاطرات آزادگان سیاسی قبل از انقلاب استان بوشهر باید کتاب شود

بوشهر - استاندار بوشهر با اشاره به ضرورت جمع‌آوری خاطرات آزادگان سیاسی قبل از انقلاب استان، تاکید کرد: باید خاطرات این دوران جمع‌آوری و در قالب کتاب منتشر و به نسل‌های بعدی منتقل شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بوشهر، احمد محمدی‌زاده در آیین تجلیل از آزادگان سیاسی استان بوشهر قبل از انقلاب اسلامی ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی گفت: مجاهدت و حماسه‌آفرینی رزمندگان اقتدار و عزت ایران اسلامی را روزافزون کرده و همایش عظیم اربعین حسینی به برکت مجاهدت و خدمات صادقانه حماسه آفرینان شکل گرفته است.

وی با تشریح ظلم و جور ابوسفیان، معاویه و یزد علیه خاندان پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) بیان کرد: در شرایط کنونی هم در مقابل انقلاب اسلامی همانند دشمنان صدر اسلام از جمله آمریکا، اسرائیل و انگلیس ایستاده‌اند و بدون شک وعده خداوند محقق می‌شود و پیروزی از آن نظام اسلامی به‌عنوان جبهه حق می‌شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه بر اساس آیات الهی جبهه باطل رفتنی و نابود شدنی است، تصریح کرد: شما آزادگان سیاسی با ایستادگی در مقابل رژیم طاغوت زمینه پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کردید که جای قدردانی و سپاس دارد.

محمدی‌زاده، خدمات دولت آیت‌الله رئیسی در ابعاد گوناگون را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: در این دولت طرح‌های مهمی در رفاه و حل مشکلات مردم از جمله اشتغال‌زایی، مسکن، طرح‌های زیرسازی و عمرانی انجام شده است.

استاندار بوشهر سپس با تأکید بر جمع‌آوری و گردآوری خاطرات آزادگان سیاسی قبل از انقلاب و رزمندگان در دیگر عرصه‌ها برای ارائه به نسل‌های بعدی تصریح کرد: رشادت‌ها و ایثارگری‌های زندانیان سیاسی قبل از انقلاب اسلامی هیچگاه از حافظه تاریخ انقلاب اسلامی محو و فراموش نمی‌شود و باید خاطرات این دوران جمع‌آوری و در قالب کتاب منتشر و به نسل‌های بعدی منتقل شود.

به گزارش ایبنا؛ در این آیین از آزادگان سیاسی قبل از انقلاب اسلامی استان بوشهر تجلیل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها