یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵
توزیع کتابچه‌های مذهبی در بین زائران اربعین

زنجان- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه مسئولیت کمیته فرهنگی ستاد اربعین استان زنجان به عهده اداره کل تبلیغات اسلامی استان است، گفت: در همین راستا اقلام فرهنگی در قالب کتابچه بین زائران اربعین توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام علی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، با اشاره به اینکه مسئولیت کمیته فرهنگی ستاد اربعین استان زنجان به عهده اداره کل تبلیغات اسلامی استان است، اظهار کرد: در همین راستا اقلام فرهنگی در راستای ترویج گفتمان مقاومت، سبک زندگی اسلامی و حجاب و عفاف در بین مواکب توزیع می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اهمیت نگاه فرهنگی و معنوی مدیران مواکب به پیاده روی اربعین، تصریح کرد: مدیران مواکب باید نگاه فرهنگی و معنوی را به این سفر داشته باشند.

وی به شعار کربلا طریق الاقصی اشاره و بیان کرد: اربعین همان جبهه مقابل رژیم کودک کش رژیم صهیونیستی است که به صحنه آمده و مبارزه می کنند در واقع روح حرکت و قیام امام حسین (ع) در این رویداد عظیم فرهنگی قابل درک و فهم است.

یوسفی هدف عاشورا، روشنگری مستمر و غفلت نکردن از کمین دشمنان اهل بیت (ع) برای انحراف راه هدایت است و در همین راستا کمیته فرهنگی آموزشی اربعین استان با توزیع اقلام فرهنگی در میان زوار حسینی در این روشنگری چراغ راه هدایت اهل بیت (ع) نقشی کوچک را ارائه کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از تهیه اقلام فرهنگی در قالب دعای زیارت عاشورا، قرآن جیبی و مفاتیح الجنان خبر داد و افزود: همچنین تعدادی کتاب در حوزه عاشورا و تبیین این واقعه بزرگ تهیه شده است که در بین زائران توزیع می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط