دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸
مهلت شرکت در جلسات حضوری «مکتب‌خانه» تمدید شد

مهلت ثبت‌نام جلسات حضوری «مکتب‌خانه» تا دوم شهریور تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا مهلت ثبت نام در جلسات حضوری «مکتب‌خانه» که درخانه کتاب و ادبیات ایران با محوریت کارگاه ویرایش، آموزش نقد ادبیات داستانی، نقد شعر، بیهقی‌خوانی و بررسی متون عرفانی برگزار می‌شود، تا ۲ شهریور تمدید شد.
جلسات هفتگی «کارگاه ویرایش و درست‌نویسی»، «آشنایی با نقد ادبیات داستانی؛ فصل نقد داستان بلند و رمان»، «کارگاه شعر و نقد شعر»، «عناصر داستانی؛ عضلاتی ستبر در اندام تاریخ بیهقی» و «متون عرفانی در زندگی امروز» از اوایل شهریور تا اوایل آبان ۱۴۰۳ به مدت هشت جلسه در سرای اهل قلم خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شوند.

جلسات هفتگی «کارگاه ویرایش و درست‌نویسی» شنبه‌ها ساعت ۱۷ با تدریس سعید فرمانی، «آشنایی با نقد ادبیات داستانی؛ فصل نقد داستان بلند و رمان» یکشنبه‌ها ساعت ۱۴ با تدریس محمدرضا سرشار، «متون عرفانی در زندگی امروز» یکشنبه‌ها ساعت ۱۷ با تدریس بهرام پروین گنابادی، «عناصر داستانی؛ عضلاتی ستبر در اندام تاریخ بیهقی» دوشنبه‌ها ساعت ۱۷ با تدریس یاسین حجازی و «کارگاه شعر و نقد شعر» چهارشنبه‌ها ساعت ۱۷ با تدریس امیرسیاوش مرزبان برگزار می‌شود.
ادب‌جویان با ورود به https://survey.porsline.ir/s/A۱ARYc۹ و تکمیل برگه مندرج در این سایت می‌توانند برای حضور در این جلسات هفتگی ثبت‌نام کنند. زمان ثبت‌نام تا ۲ شهریور ۱۴۰۳ تمدید شده و ظرفیت پذیرش ادب‌جویان محدود است و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۹۱۰۰۶۳۶۳-۰۲۱ داخلی ۸۱۱ تماس بگیرند.
این جلسات هفتگی در روز و ساعت تعیین شده در سرای اهل قلم خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی خیابان انقلاب اسلامی، خیابان شهید برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجه‌نصیر، پلاک ۲، طبقه همکف برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها