دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷
کارگاه خاطره نویسی و شعر در حوزه هنری آغاز شد

زنجان- رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت: کارگاه‌های خاطره نویسی و شعر در حوزه هنری شروع به کار کرد.

مهدی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: حوزه هنری استان زنجان با بهره‌گیری از ظرفیت هنرمندان و همچنین اصحاب فرهنگ، جلسات آموزشی را به صورت مستمر برگزار می‌کند.

وی تصریح کرد: در همین راستا دوشنبه‌های شعر زنجان به صورت مستمر توسط حوزه هنری برگزار می‌شود و علاوه بر این کارگاه خاطره نویسی در روزهای چهارشنبه توسط اساتید این حوزه برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت: روال کار به این شکل است که در این محفل شعرخوانی هر هفته یک شعر انتخاب شده و از سوی شعرآموزان بررسی و نقد می‌شود.

کریمی همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی «پیاده‌سازی مصاحبه» هم خبر داد و گفت: در این کارگاه موضوعاتی از قبیل چرایی پیاده‌سازی تاریخ شفاهی، اصول صحیح نگارش مصاحبه‌ها، روش صحیح پیاده‌سازی، ضرورت پیاده‌سازی مصاحبه‌ها اصول صحیح نگارش، علائم نگارشی؛ در کارگاه آموزشی «خاطره‌نویسی» نیز در این کلاس آموزش داده می‌‎شود.

وی ادامه داد: بررسی تفاوت‌های داستان و خاطره اقسام خاطره‌نویسی خوانش متون نگارش شده و نقد و بررسی متون توسط اعضای کارگاه نیز از طرف مدرس به شعر آموزان آموزش داده شد.

کریمی با اشاره به برنامه‌های حوزه هنری بیان کرد: اجرای مسابقه کتابخوانی، اجرای برنامه‌های فرهگی در قالب مفاخر فرهنگی و تجلیل از آنها برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط