پنجشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۱
مجموعه ۴ جلدی «مهارت دست‌ورزی» منتشر شد

نشر برکه، مجموعه چهار جلدی «مهارت دست‌ورزی» را که به کوشش گروه ا. ام. بوکز گردآوری شده است، منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا از آموزش‌های اساسی مهارت دست‌ورزی در دوران کودکی می‌توان به طرز صحیح گرفتن مداد، کشیدن خطوط، رنگ‌آمیزی، استفاده از قیچی و… اشاره کرد. این آموزش‌ها موجب تقویت هماهنگی میان عضلات دست و چشم و مغز و در ادامه تقویت توانایی‌های اعتمادبه‌نفس، تمرکز، بهبود یادگیری، داشتن احساس بهتر به خود و تخلیه هیجانات می‌شوند. یادگیری این مهارت‌ها برای کودک، در دوره مهدکودک و پیش‌دبستان و سال‌های آغازین مدرسه، در میان همسالان و همکلاسی‌هایش، پایه‌گذار پیشرفت اجتماعی او در آینده خواهند شد.

مجموعه کتاب‌های مهارتی «اتوبوس یادگیری» از گروه مهارت‌آموزی و یادگیری برکه، در تلاش است با آموزش مهارت‌های گوناگون در سنین پایین به کودکان، قدرت یادگیری و تسلط آن‌ها بر حرکات بدن و هماهنگی میان مغز و چشم و عضلات بدن‌شان را تقویت کند. عناوین این مجموعه چهار جلدی عبارت‌اند از:

«مهارت دست‌ورزی ۱» مناسب گروه سنی ۳ تا ۶ سال، «مهارت دست‌ورزی ۲» آموزش حروف الفبای انگلیسی مناسب گروه سنی ۳ تا ۶ سال، «مهارت دست‌ورزی ۳» مناسب گروه سنی ۵ تا ۸ سال و «مهارت دست‌ورزی ۴» مناسب گروه سنی ۵ تا ۸ سال.

اطلاعات بیشتر:

نشر برکه، مجموعه چهار جلدی «مهارت دست‌ورزی» از مجموعه کتاب‌های مهارتی «اتوبوس یادگیری» با گردآوری گروه ا. ام. بوکز را در هر جلد ۳۲ صفحه مصور رنگی، به بهای ۹۸ هزار تومان به بازار کتاب کودک و نوجوان عرضه کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط