دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸
دو کتاب داستانی از زبان مادر برای کودک منتشر شد

کتاب‌های «پسر دوست‌داشتنی‌ام (مادر)» و «دختر دوست‌داشتنی‌ام (مادر)» نوشته گرگری. ای.لنگ با ترجمه عرشیا عالی‌نژاد از سوی نشر برکه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب‌های «پسر دوست‌داشتنی‌ام (مادر)» و «دختر دوست‌داشتنی‌ام (مادر)» نوشته گرگری. ای.لنگ است که با تصویرگری گیل یریل و ترجمه عرشیا عالی‌نژاد منتشر شده است. این کتاب‌ها که دو جلد قبلی آن با عنوان‌های «پسر دوست‌داشتنی‌ام (پدر)» و «دختر دوست‌داشتنی‌ام (پدر)» سال گذشته با ترجمه سیما سادات‌میر از سوی نشر برکه چاپ شده بود، در بهار ۱۴۰۳ منتشر و روانه بازار نشر شده است.

این مجموعه چهار جلدی که دو جلد آن از زبان مادر و دو جلد دیگر از زبان پدر است، سعی دارد با جملاتی ساده، پدران و مادران را برای آموزش بهتر فرزندان‌شان راهنمایی کند؛ آموزش‌هایی که همگی برای تربیت بهتر فرزندان هستند. این مجموعه در حال حاضر یکی از پرفروش‌ترین تألیفات نیویورک‌تایمز در ایالات متحده آمریکاست.

قسمتی از متن کتاب:

به شیوه خاص خودت به جهان نگاه کن.

بدان که داشتن دیدگاه متفاوت هیچ ایرادی ندارد. ممکن است با آنچه دیگران می‌گویند موافق نباشی. متفاوت بودن اصلاً بد نیست. دختر عزیزم.

نشر برکه، کتاب‌های «پسر دوست‌داشتنی‌ام (مادر)» و «دختر دوست‌داشتنی‌ام (مادر)» نوشته گرگری ای.لنگ را با ترجمه عرشیا عالی‌نژاد در ۳۶ صفحه مصور رنگی، شمارگان هزار نسخه و به بهای قیمت ۹۶ هزار تومان را منتشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط