جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۳
نمایشگاه دائمی کتاب در فرهنگسرای امام زنجان برپا می‌شود

زنجان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به بازسازی فرهنگسرای امام خمینی (ره)زنجان گفت: نمایشگاه دائمی کتاب در این محل دائر خواهد شد.

اصغر حاج علی اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اولویت‌دار فرهنگ و ارشاد در استان تکمیل زیربناهای فرهنگی است.

وی بر ضرورت توجه به حوزه فرهنگ و هنر تاکید کرد و گفت: زیرساخت‌ها و اماکن فرهنگی در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به روند بازسازی برخی از مراکز فرهنگی آغاز شده است، اضافه کرد: اگر به موقع نیازهای تعمیراتی آنها برآورده نشود، ممکن است روند فرسودگی بناها خدمات رسانی در آنها را نیز تحت تأثیر قرار دهد.

علی اکبری با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های این اداره کل ساخت فرهنگسراست، افزود: این فرهنگسرا دارای بناهای قدیمی است که نیاز به بازسازی دارد.

وی با بیان اینکه فرهنگسرای امام خمینی (ره) با قدمت نزدیک به ۲۰ سال که دارای تنها سالن تخصصی برای اجرای آثار هنری در زنجان است، اضافه کرد: دست کم ۸۰۰ میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز لازم دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه تعداد قابل توجهی از فضاهای فرهنگی استان به دلیل قدمت، نیازمند تعمیرات و بازسازی است، افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بر اساس اولویت نسبت به بازسازی اقدام کرده است.

علی اکبری با اشاره به اینکه در بازدیدهای کارشناسان فنی فهرستی از زیرساخت های معیوب و نیازمند تعمیر و بازسازی اماکن فرهنگی استان با اولویت بندی، تهیه شد، است، اضافه کرد: فرهنگسرای امام خمینی (ره) استان در اولویت این بازسازی‌ها قرار دارد و قرار شده است یک کتابخانه دائمی هم در این محل ایجاد شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط