دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴
رونمایی و جشن امضای سه کتاب تازه از م.مؤید

رونمایی و جشن امضای سه کتاب تازه از م. مؤید، شاعر مطرح با عنوان‌های «دستینه ۲»، «مگر کلام برتابد» و «همچنان نیم‌روزِ دهم» در انتشارات بامدادنو برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مراسم رونمایی و جشن امضای سه کتاب «دستینه ۲»، «مگر کلام برتابد» و «همچنان نیم‌روزِ دهم»، از آثار تازه منتشرشده م. مؤید، شاعر شناخته‌شده لاهیجانی، در انتشارات بامداد نو، با حضور شاعر و سخنرانی ساعد باقری، محمدجواد حق‌شناس و ضیاء‌الدین شفیعی پیرامون این آثار، عصر چهارشنبه هفتم شهریورماه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در مجموعه فرهنگی «کاف‌کتاب» تهران برگزار می‌شود.

کتاب «دستینه ۲» جلد دوم از کتاب قبلاً منتشرشده «دستینه» است که علاوه بر نوشته‌ها و شعرهای م. مؤیّد، آثار نویسندگان، شاعران، مترجمان و پژوهش‌گرانی از گذشته تا امروز به انتخاب مؤلف را در بر می‌گیرد که در مواردی با توضیحاتی همراه است. مجموعه‌ی «مگر کلام برتابد»، جدیدترین دفتر شعرِ شاعر است که آخرین سروده‌های او را شامل می‌شود. «همچنان نیم‌روزِ دهم» نیز همه‌ی شعرهای عاشورایی م. مؤید را شامل می‌شود که به همّت محمدجواد حق‌شناس انتخاب و گردآوری شده است. هر سه کتاب از سوی انتشارات بامداد نو منتشر شده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها