چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶
کدام هتل ها در نزدیکی باغ ارم شیراز قرار دارند؟

یکی از مشهورترین جاذبه‌های تاریخی و طبیعی شیراز، باغ ارم است در ادامه به نزدیک‌ترین هتل‌ها در اطراف باغ ارم شیراز می‌پردازیم.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ یکی از مشهورترین جاذبه های تاریخی و طبیعی شیراز، باغ ارم است که در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. این باغ در انتهای بلوار ارم و شمال غربی شیراز با مساحت ۱۱۰۳۸۰ متر مربع نیز واقع شده است. باغ ارم شیراز از نظر موقعیت مکانی تقریباً در مرکز شهر بنا شده که دسترسی به برخی از آثار باستانی و جاذبه های شیراز را بسیار آسان کرده است. از این رو در راستای رفاه حال مهمانان برای دسترسی به اماکن گردشگری، برخی از هتل های شیراز از بهترین هتل تا ارزان ترین هتل ها در مرکز شهر و نزدیک باغ ارم قرار گرفته اند.

این هتل ها نه تنها دسترسی به برخی جاهای دیدنی شیراز را سهولت بخشیده اند بلکه خدمات و امکانات بی نظیری چون پارکینگ، رستوران، کافی شاپ، رو سرویس، ترانسفر رفت و برگشت، تاکسی سرویس، استخر، سونا و… را فراهم کرده اند

هتل بزرگ شیراز، لوکس ترین هتل نزدیک باغ ارم

اگر به دنبال اقامتی لوکس در نزدیکی باغ ارم شیراز هستید، انتخاب هتل ۵ ستاره بزرگ شیراز بهترین گزینه است. این هتل، یکی از بهترین هتل های شیراز است که حدوداً ۴.۷ کیلومتر (۱۰ دقیقه) از مسیر بلوار جمهوری اسلامی تا باغ ارم نیز فاصله دارد. همچنین لازم به ذکر است هتل بزرگ شیراز در موقعیت مکانی بلوار آیت الله ربانی نیز بنا شده است.

این هتل لوکس در شیراز بهترین امکانات و خدمات نظیر پارکینگ، سالن کنفرانس، سه رستوران لوکس، کافی شاپ، خدمات CIP، روم سرویس، صندوق امانات، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، باشگاه ورزشی، آرایشگاه و غیره را نیز ارائه کرده است. شایان ذکر است با رزرو این هتل پنج ستاره در شیراز به برخی جاهای دیدنی این شهر چون آرامگاه خواجوی کرمانی، دروازه قرآن، موزه سنگ هفت تنان، باغ جهان نما فاصله کمی خواهید داشت.

آدرس هتل بزرگ شیراز: دروازه قرآن، بلوار آیت الله ربانی

کدام هتل ها در نزدیکی باغ ارم شیراز قرار دارند؟

هتل هما شیراز، بهترین هتل اطراف باغ ارم

هتل هما، یکی از بهترین هتل های نزدیک باغ ارم شیراز است که در فاصله ۲ کیلومتری (۷ دقیقه) از این باغ و در موقعیت مکانی خیابان مشکین فام نیز واقع شده است. همچنین می توانید از طریق خیابان ساحلی غربی و کنار گذر باغ صفا نیز به این باغ برسید. هتل ۵ ستاره هما شیراز امکانات و خدمات منحصر به فردی شامل رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، جکوزی، پارکینگ، روم سرویس، لاندری، مینی بار با هزینه، سالن کنفرانس و آمفی تئاتر، اینترنت، آرایشگاه، فروشگاه و غیره را نیز برای مهمانان خود نیز ارائه کرده است.

آدرس هتل هما شیراز: میدان گاز، خیابان مشکین فام، جنب پارک آزادی

هتل های ۴ ستاره نزدیک باغ ارم شیراز

در ادامه معرفی هتل های نزدیک باغ ارم شیراز به بررسی هتل ستارگان و هتل پارس از بهترین هتل های چهار ستاره شیراز نزدیک این باغ نیز پرداخته ایم. این هتل ها از نظر فاصله، امکانات و خدمات، مسیر دسترسی، آدرس مورد بررسی کامل قرار گرفته اند.

هتل پارس شیراز

هتل پارس، یکی دیگر از هتل های نزدیک باغ ارم شیراز که در خیابان زند واقع گردیده است. این هتل تقریباً ۲.۶ کیلومتر (۱۰ دقیقه) نیز تا باغ ارم فاصله دارد که از طریق مسیر خیابان ساحل غربی، بلوار کریم خان زند نیز می توانید به این باغ برسید. این هتل تقریباً در حد یک هتل ۵ ستاره در شیراز عمل کرده و امکانات و خدمات بی نظیری چون رستوران، پارکینگ، لاندری، لابی، مینی بار (هزینه)، سالن اجتماعات، روم سرویس، صندوق امانات، سونا، استخر، جکوزی، تلفن و غیره را نیز در بالاترین کیفیت عرضه کرده است.

آدرس هتل پارس شیراز: خیابان زند، روبروی خیابان فلسطین

هتل ستارگان شیراز

هتل چهار ستاره ستارگان، یکی از بهترین هتل های نزدیک باغ ارم شیراز است که در موقعیت مکانی خیابان آزادی نیز واقع شده و با این باغ، تقریباً ۱.۹ کیلومتر (۵ دقیقه) نیز فاصله دارد. از طریق مسیر خیابان ارم و خاکشناسی می توانید به راحتی خود را به باغ ارم نیز برسانید. هتل ستارگان شیراز امکانات و خدمات منحصر به فردی نظیر رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، مینی بار با هزینه، نمازخانه، صندوق امانات، تاکسی سرویس و غیره را به مهمانان خود نیز ارائه می کند.

آدرس هتل ستارگان شیراز: بلوار آزادی، کوچه ۲۱

کدام هتل ها در نزدیکی باغ ارم شیراز قرار دارند؟

هتل های ۳ ستاره نزدیک باغ ارم شیراز

در این قسمت برخی از هتل های نزدیک به باغ ارم شیراز با امتیاز سه ستاره، چون هتل پارسیان و هتل رودکی را نیز مورد بررسی قرار داده ایم. این هتل ها نه تنها دسترسی بسیار آسانی به مرکز شهر نیز دارد بلکه قیمت مناسبی را در کنار امکانات و خدمات مناسب ارائه می کند.

هتل پارسیان شیراز

یکی از هتل های ارزان شیراز نزدیک باغ ارم نیز هتل پارسیان است که تقریباً ۲.۶ کیلومتر (۷ دقیقه) تا این باغ فاصله دارد. هتل پارسیان شیراز در موقعیت مکانی خیابان زند نیز واقع شده است که از طریق مسیر ساحل غربی و بلوار زند می توانید خود را به باغ ارم شیراز نیز برسانید. هتل ۳ ستاره پارسیان امکانات و خدمات مناسبی نظیر رستوران، کافی شاپ، روم سرویس، چای ساز، پذیرش ۲۴ ساعته، مینی بار با هزینه، سالن کنفرانس و غیره را به مهمانان خود ارائه کرده است.

آدرس هتل پارسیان شیراز: چهارراه زند، خیابان رودکی، نبش کوچه ۶

هتل رودکی شیراز

هتل سه ستاره رودکی شیراز، یکی از ارزان ترین هتل های نزدیک باغ ارم با فاصله ۲.۶ کیلومتر (۶ دقیقه) است که در موقعیت مکانی خیابان رودکی بنا شده است. هتل رودکی شیراز امکانات و خدمات ضروری و مورد نیاز مهمانان خود نظیر صبحانه، روم سرویس، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات باربری و خانه داری، کافی شاپ و غیره را فراهم آورده است. همچنین تا مکان های مهم گردشگری شیراز از جمله مسجد نصیر الملک، آرامگاه سعدی، ارگ کریم خان، باغ جهان نما، آرامگاه حافظیه فاصله کمی دارد. با رزرو این هتل علاوه بر دسترسی آسان به بناهای دیدنی شیراز، قیمت رزرو بسیار پایینی را هم نیز پرداخت خواهید کرد.

آدرس هتل رودکی شیراز: خیابان زند، خیابان رودکی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها