پنجشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰
کتاب‌های شعر «روجین» و «زمزمه عاشقی» در بندرگز رونمایی می‌شوند

گلستان- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرگز با اشاره به برپایی آیین رونمایی از کتاب‌های شعر «روجین» و «زمزمه عاشقی» به قلم دو شاعر بندرگزی،گفت: همزمان با مراسم رونمایی، نشست نقد و بررسی آثار نیز برگزار می‌شود.

لیلا هزارجریبی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرگز، گفت: به همت و همکاری انجمن شعر وصال و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرگز، آیین رونمایی از کتاب‌های شعر «روجین» شامل دوبیتی‌های تبری به قلم غفارعلی عسگری و مجموعه شعر «زمزمه عاشقی» اثر ابوالحسن نظرنوکنده، در تاریخ یکشنبه ۱۱ شهریور ماه ساعت ۹.۳۰ صبح در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: همزمان با برپایی آیین رونمایی، کتاب‌ها توسط فرامرز احمدی، دانش آموخته و فعال ادبی مورد نقد و بررسی قرار خواهند گرفت.

لیلا هزار جریبی در ادامه با اشاره به اینکه این مراسم در راستای رویدادهای طرح شهید آوینی برنامه ریزی و اجرا خواهد شد، اظهار کرد: شعر و علاقه‌مندی به شعر و ادب در شهرستان بندرگز دارای پیشینه است و انجمن شعر وصال پس از شکل‌گیری در دهه هفتاد و بعد از آن، در کنار دیگر محافل چراغی همواره روشن بوده است.

وی ادامه داد: به عنوان نمونه، شهرستان بندرگز در دهه ۸۰ میزبان نخستین جایزه ادبی شمال کشور با نام «جایزه ادبی دریا» با حضور بزرگان شعر معاصر بود که این خود نشان از دیرینگی شعر در این دیار دارد که نیاز است بیشتر به این ظرفیت‌ها و علاقه‌مندی‌ها بیشتر توجه نشان دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها