سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۰
«عیش پادشاه» منتشر شد

نویسنده پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز، این بار بعد مخفی شاه هنری افسانه‌ای را کاویده و سلطنت نمایشی و ظالمانه‌ او را در این زمان تاریخی خارق‌العاده به تصویر کشیده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا کتاب «عیش پادشاه» نوشته آلیسون ویر جلد دوم از مجموعه «تئودور رز۲» است که با ترجمه آفاق زرگریان از سوی انتشارات کتابسرای تندیس منتشر شده است. آلیسون ویر نویسنده انگلیسی رمان‌های تاریخی، در شهر لندن زاده شد و رشد نمود. وی خالق رمان‌هایی همچون: «لیدی الیزابت»، «خائن بی گناه»، «ارثیه شوم»، «بازی ازدواج»، «ملکه اسیر» و … است.

آلیسون ویر، نویسنده پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز در این رمان، از شش ملکه تئودور این بار بعد مخفی شاه هنری افسانه‌ای را کاویده و سلطنت نمایشی و ظالمانه او را در این زمان تاریخی خارق‌العاده به تصویر کشیده است. آلیسون ویر بعد از تکمیل سری زمان‌های شش‌گانه همسران هنری هشتم که به طور وسیعی درباره‌شان تحقیق شده و از نقطه‌نظر هر کدام از ملکه‌ها نوشته شده، اکنون خود هنری را به تصویر کشیده است که از سی‌وشش سال سلطنت و شش ازدواج خود می‌گوید. این داستانی از یک مرد درون‌گرا است. او برای هم دوره‌های خود یک پادشاه بزرگ، یک افسانه در دوران زندگی و میراثی خارق‌العاده به جا گذاشت، یک بریتانیای جدید!

کتاب «عیش پادشاه» نوشته آلیسون ویر جلد دوم از مجموعه «تئودور رز ۲» با ترجمه آفاق زرگریان از سوی انتشارات کتابسرای تندیس در ۷۳۶ صفحه و به بهای ۷۳۰ هزار تومان منتشر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها