سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۴
اداره کل راه و شهرسازی گیلان به کتابخانه مجهز شد

گیلان - رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی گیلان از تجهیز و راه اندازی کتابخانه اداره کل راه و شهرسازی استان در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی خبر داد.

محمد صادق فرج زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در رشت افزود: این کتابخانه برای فراهم کردن بستر و زمینه سازی مناسب برای تحقیق و ترویج فرهنگ کتابخوانی و به منظور فرهنگ‌سازی مطالعه در میان کارکنان، کتابخانه ستادی اداره کل راه وشهرسازی گیلان راه اندازی شد.

وی ادامه داد: این کتابخانه به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی و ایجاد زمینه مناسب برای تحقیق و افزایش سرانه مطالعه همکاران راه‌اندازی شده و امیدواریم با فرهنگ‌سازی این حرکت پسندیده، مطالعه در دستور کار همه کارکنان قرار گیرد.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی گیلان به تعداد کتاب‌های موجود در این کتابخانه نیز اشاره و بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۲ هزار جلد کتاب در یکهزار و ۳۸۳ عنوان در بخش‌هایی همچون راه، مسکن و شهرسازی و در زمینه‌های علمی، فنی مهندسی، تاریخی، مذهبی، معلومات عمومی و برای مطالعه در کتابخانه این اداره کل موجود است.

فرج‌زاده تصریح کرد: کتابخانه اداری یکی از اصلی‌ترین و مهمترین بخش‌های دفاتر کاری است و تاثیر قابل توجهی در دانش و مهارت کارمندان دارد و همکاران می توانند با امانت گرفتن کتاب‌ها از مباحث تخصصی آنها در زمینه‌های کاری برخوردار شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها