شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶
هشتمین دوره تربیت مربی قصه و قصه‌گویی کانون کرمانشاه برگزار می‌شود

کرمانشاه- هشتمین دوره تربیت مربی قصه و قصه‌گویی کانون کرمانشاه، با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرمانشاه، هشتمین دوره تربیت مربی قصه و قصه‌گویی کانون کرمانشاه با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار می‌شود.

هشتمین دوره تربیت مربی با عنوان دوره‌ی کشوری قصه و قصه‌گویی به صورت مجازی و آنلاین ویژه علاقه‌مندان به قصه‌گویی در سراسر کشور از ۲۵ شهریور برگزار می‌شود.

این دوره‌ها همراه با اعطای گواهی نامه خواهد بود و به برگزیدگان دوره علاوه بر شرکت مستقیم در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی جوایز ارزنده‌ای نیز اهدا خواهد شد.

موضوعات این دوره قصه گویی شامل کارکرد عناصر قصه‌گویی، نقش ابزارها در قصه‌گویی، نقش قصه در تحول روانی کودک، چگونگی تبدیل داستان به قصه است که اساتید صاحب‌نام و برجسته کشوری همچون رحمت غلامی (شاعر، نویسنده، کارگردان، مدرس و داور قصه‌گویی)، دکتر سجاد حیدریان (دکتری تخصصی روان‌شناسی، روان‌درمانگر و استاد دانشگاه)، فرزانه لطیفی (مدرس قصه‌گویی در دانشگاه، داور، ناظر و برگزیده بین‌المللی و ملی در جشنواره‌های مختلف قصه‌گویی)، دکتر طه رئیسیان (مدرس دانشگاه و عضو انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری و نفر برگزیده جشنواره‌های کشوری) تدریس هر یک از موضوعات یاد شده را عهده‌دار هستند.

زمان ثبت نام در هشتمین دوره تربیت مربی قصه و قصه‌گویی ۱۸ الی ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ بوده و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به آدرس https://eitaa.com/tarbiyat_kodak_k مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها