یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵
معرفی کتاب با زبان لیوان‌ها!

کرمان- روابط عمومی کانون پرورش فکری کرمان گفت: کلاس سرامیک‌سازی مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پاریز در فصل تابستان با هدف ترویج و توجه بیشتر به کتاب‌ و تصویرگری با نقشی از شخصیت‌های کتاب‌های محبوب بچه‌ها روی لیوان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرمان، مریم نجارپور اظهار کرد: اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پاریز شخصیت‌های محبوب کتاب‌ها را روی لیوان‌های سرامیکی دست‌سازشان ماندگار کردند.

وی افزود: کلاس سرامیک‌سازی مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پاریز در فصل تابستان ۱۴۰۳ با هدف ترویج و توجه بیشتر به کتاب و تصویرگری با نقشی از شخصیت‌های کتاب‌های محبوب بچه‌ها روی لیوان برگزار شد.

روابط عمومی کانون پرورش فکری کرمان تصریح کرد: این کارگاه به مدت ۱۲ جلسه و برای ۱۴ نوجوان دختر کتاب‌خوان در حالی برگزار شد که شخصیت کتاب‌های انتشارات کانون از قفسه‌های کتاب‌خانه، سوار بر لیوان‌های دست‌ساز شدند و به سرزمین‌های تازه‌ای سفر کردند.

نجار پور خاطرنشان کرد: اعضای مرکز پاریز در این کارگاه فرهنگی‌هنری جذاب کتاب‌هایی چون «مردی که زیاد نمیدانست»، «خاله پیرزن»، «من روی دستم می ایستم»، «بزرگ گوش کوچک»، «قیچی که دنبال کار می‌گشت»، «کلاغه به خونه‌اش نرسید»، «نقشه سنجابک»، «خواهر کوچک، خواهر بزرگ»، «شبیه صبح خرداد» و… را با ماندگار کردن نقش آن‌ها روی سرامیک معرفی و با نگاهی تازه تصویرگری کتاب‌ها را بررسی کردند.

معرفی کتاب با زبان لیوان‌ها!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها