یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵
جشنواره تئاتر و نمایشنامه نویسی افراد دچار معلولیت منطقه زاگرس برگزار می‌شود

کرمانشاه- هشتمین جشنواره تئاتر و نمایشنامه نویسی افراد دارای معلولیت منطقه «زاگرس» به میزبانی استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

بهزاد شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرمانشاه، اظهار کرد: در راستای فعالیت‌های این مجموعه در زمینه ارائه خدمات رفاهی، اجتماعی و فرهنگی به افراد دارای معلولیت و همچنین تلاش در راستای ارتقای سطح کیفی زندگی این گروه از افراد جامعه با توجه به نقش مؤثر و ارزشمند هنر نمایش در ایجاد ارتباط هماهنگ، تأثیرگذار، متقابل و پویا به منظور توانمندسازی افراد دارای معلولیت و گسترش‌دهنده همکاری‌های مشترک خلاق فراخوان هشتمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر افراد دارای معلولیت «زاگرس» ارسال و منتشر شد.

وی افزود: این فراخوان و برگزاری این جشنواره به میزبانی استان کرمانشاه و با حضور و با مشارکت ادارات‌کل بهزیستی استان‌های ایلام، لرستان، کردستان و همدان، از تاریخ ۱۶ لغایت ۱۹ آذرماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه علاقه مندان تا ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ مهلت ارسال متون را خواهند داشت، تصریح کرد: هم‌چنین علاقه‌مندان به بخش نمایشنامه نویسی تا ۱۵ آبان ماه فرصت ارسال آثار داشته و در نهایت این جشنواره در آذر ماه سال جاری با حضور شرکت کنندگان و برگزیدگان برگزار می‌شود.

شهبازی در پایان عنوان کرد: هشتمین جشنواره تئاتر و نمایشنامه نویسی افراد دارای معلولیت منطقه «زاگرس» در بخش تئاترهای صحنه‌ای، خیابانی و محیطی، کودک و نوجوان، مسابقه نمایشنامه‌نویسی، کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها