چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸
کتاب شخصیت‌ساز است و شخصیت‌ها جهان را می‌سازند/ از خواندن شاهنامه لذت بردم

آمیت اسکار فرناندیس، وابسته نظامی هند در ایران گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب ارتش خلاقیت بسیار مهمی است، چون کتاب شخصیت را می‌سازد و شخصیت می‌تواند جهان را بسازد.

آمیت اسکار فرناندیس، وابسته نظامی هند در ایران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) درباره تاثیر این نمایشگاه در سیاستمداران و نظامیان گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب ارتش، خلاقیت بسیار مهمی است، چون کتاب شخصیت را می‌سازد و شخصیت می‌تواند جهان را بسازد.

او درباره تجربه‌اش از زندگی در ایران عنوان کرد: یک سال و نیم است که در ایران زندگی می‌کنم. نحوه برخورد مردم به شکلی است که اصلاً احساس نمی‌کنم در ایران مهمان هستم.

این وابسته نظامی بیان کرد: با اینکه کتاب شاهنامه فردوسی یا اشعار حافظ قرن‌ها پیش نوشته شدند، اما محتوای آنها با امروز مطابقت دارد و بسیار برازنده امروز است.

آمیت اسکار فرناندیس گفت: شاهنامه کتابی است که از خواندن آن لذت بردم و خیلی هم بر من نفوذ دارد.

ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب صلح و دفاع در ارتش به میزبانی دافوس آجا به عنوان یکی از مهم‌ترین رخدادهای حوزه دیپلماسی علمی دفاعی نیروهای مسلح برگزار می‌شود.این نمایشگاه با شرکت همه ناشران آجا و حمایت معاونت عتف آجا برگزار خواهد شد. همچنین هماهنگی مربوط به حضور ناشران ملی و حتی ناشران سایر کشورها نیز در جلسات متعدد با سازمان‌های وابسته به وزارتخانه‌های مختلف از جمله وزارت علوم و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شده است.

نمایشگاه بین‌المللی کتاب صلح و دفاع در ارتش به میزبانی دافوس آجا به عنوان یکی از مهم‌ترین رخدادهای حوزه دیپلماسی علمی دفاعی نیروهای مسلح از ۲۶ تا ۲۹ مهرماه در دانشگاه ستاد جنگ ارتش برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط