چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶
لازمه ایجاد صلح آمادگی مردم در برابر جنگ است

عضو مجموعه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش آمادگی در برابر جنگ را عامل ایجاد صلح دانست.

سرهنگ شاهرخ احمدیان عضو مجموعه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا در خصوص حضور این مجموعه در ششمین نمایشگاه کتاب صلح و دفاع اظهار کرد: ما در این نمایشگاه نزدیک با ۱۴۰ عنوان کتاب در رابطه با اقداماتی نیروی هوایی در زمان جنگ مثل کتاب تاریخ نبردهای هوایی که تا جلد ۱۵ چاپ شده است، حاضر شدیم.

وی با بیان اینکه جلد ۱۶، ۱۷ و ۱۸ تاریخ نبردهای هوایی در حال چاپ است؛ ادامه داد: این کتاب‌ها مربوط به سال ۶۷ و پایان جنگ کتاب و در خصوص خلبانان است. دیگر کتاب‌های حاضر در این نمایشگاه «مهمان صخره‌ها» و «عرصه سیمرغ» است که در خصوص مرحوم خلبان محمود اسکندری است که ناممکن‌ترین عملیات‌های نیرو هوایی انجام داده است.

عضو مجموعه حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس ارتش افزود: وصیت نامه خلبان‌های شهدا و مجموعه متنوعی از محصولات انتشارات نیروی هوایی در نمایشگاه کتاب صلح و دفاع وجود دارد.

وی در خصوص فعالیت انتشارات راهبردی نهاجا گفت: این انتشارات که زیر نظر مرکز مطالعات فعالیت می‌کند به تدوین آیین نامه‌های رزمی نهاجا، انتشار و تکثیر منابع دانشگاهی و مراکز آموزش علمی، چاپ بروشور در خصوص وسایل مورد استفاده در نیروی هوایی و اقدامات نیروی هوایی در هشت سال جنگ می‌پردازد.

احمدیان در خصوص این نمایشگاه تصریح کرد: همانطور که از اسم نمایشگاه مشخص است ما برای اینکه بتوانیم صلح، آسایش را تامین کنیم جامعه را در برابر جنگ آماده کنیم این امر صلح را به ارمغان می‌آورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط