سه‌شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶
کتاب «معماری رویا» منتشر شد

کتاب «معماری رویا» نوشته فرهاد دوانقی در ۲۸۰ صفحه با قیمت ۱۷۰ هزار تومان‌ ۱۴۰۳ منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا کتاب «معماری رویا» نوشته فرهاد دوانقی که تدوین را هنر ساختمان‌سازی در سینما می‌داند در ۲۸۰ صفحه با قیمت ۱۷۰ هزار تومان‌ ۱۴۰۳ به همت انتشارات خبرگزاری فارس منتشر شده است.

در پشت جلد کتاب نوشته شده است: «تدوین برای من تنها برش و چسباندن تصاویر نبود؛ این هنر پلی شد به سوی دنیای وسیع تر کارگردانی و روایت داستان هر پروژه تدوینی هر ساعت کار با نرم افزار هر کلاس و هر بحث آموزشی مرا یک قدم به این رویا نزدیک تر کرد این کتاب حاصل ساعتها، مطالعه تماشا و تحلیل فیلم هاست، پلان به پلان با دقتی عمیق خواندن نقد و تحلیلهای تخصصی فیلمهای شاخص سینمای کلاسیک و معاصر، بخشی از این مسیر بوده است. یادم می آید که در دانشگاه، پروژه تحلیل فیلم تک تیرانداز آمریکایی را پلان به پلان انجام دادم در میانه کنفرانس، استادم بالحنی خندان گفت: «دست از سر کارگردان بردار و ولش کن دیگه» این لحظات، درک من را از عمق و پیچیدگی هنر فیلمسازی عمیق‌تر کرد.»

این کتاب برای علاقه‌مندان به سینما، هویت بصری فیلم و تدوین‌گران می‌تواند جذاب باشد. کتاب «معماری رویا» نوشته فرهاد دوانقی را می‌توانید با قیمت ۱۷۰ هزار تومان از سراسر کتاب‌قروشی‌های سطح کشور خریداری کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها