دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۶
میز «روایت پیشرفت» در فروشگاه کتاب سوره مهر آغاز به کار کرد

‌ مدیر فروشگاه‌های سوره مهر گفت: با هدف معرفی و شناساندن کتاب‌هایی که راوی پیشرفت در چهل سال اخیر بوده‌اند، میز کتاب با عنوان روایت پیشرفت در این فروشگاه ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، محمود هاشمی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید، از ایجاد بخشی تحت عنوان «میز روایت پیشرفت» خبر داد.

وی افزود: روایت شکل‌گیری شرکت‌های دانش‌بنیان، روایت حرکت به سوی اتفاق‌های بزرگ از جمله خود کفایی در صنعت دفاعی و موشکی، روایت‌هایی از تشکیل اولین اردوهای جهادی و تاریخ شفاهی جهادگران شاخص در عرصه‌های فرهنگی، هنری و صنعتی از مهمترین موضوعات کتاب‌هایی است که در این بخش ایجاد شده است.


هاشمی با بیان اینکه بیش از چهار دهه از دفاع مقدس می‌گذرد، افزود: تلاش برای آبادانی و رونق زندگی در این سال‌ها توسط اهالی قلم نیز ستودنی و قابل تقدیر است که خود به نوعی، هم در پیشرفت علم، فرهنگ و هنر و نیز در روایت پیشرفت در سایر صنایع سهم دارند، ما نیز با همفکری سایرکارشناسان در فروشگاه تصمیم گرفتیم تا در این زمینه سهم هر چند کوچک داشته باشیم، تا بتوانیم گزارشی از این فعالیت و رویدادها را که در قالب کتاب درآمده به اهالی مطالعه و کتابخوان ارائه کنیم.


مدیر فروشگاه‌های سوره مهر در پایان ضمن دعوت از مخاطبان، پژوهشگران و دوستداران کتاب برای بازدید از فروشگاه، از اعمال تخفیفات ویژه در ایام هفته دفاع مقدس خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها