چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵
بیست و سومین دورهمی بچه‌کتابخون‌ها با عنوان «مگه جنگه!»

بیست و سومین دورهمی بچه‌کتابخون‌ها با عنوان «مگه جنگه!» همزمان با هفته دفاع مقدس تا هفتم مهر در فرهنگسراهای پایتخت برگزار می‌شود.

تکتم نجفی‌منش، مدیر امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به برنامه‌های کتابخوانی این سازمان همزمان با هفته دفاع مقدس، عنوان کرد: بیست و سومین دورهمی بچه‌کتابخون‌ها با عنوان «مگه جنگه!» در ۴۱ کتابخانه، با محور محتوایی دفاع مقدس برای مخاطبان نوجوان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای این برنامه از یکم تا هفتم مهر ماه، افزود: در این نشست‌ها کتاب‌هایی چون «ایرج خسته است»، «گردان قاطرچی‌ها»، «رفاقت به سبک تانک» و «خمپاره‌های فاسد» نوشته داوود امیریان، «کتاب و توی دروازه» نوشته عباس سعیدی و «مرغداری در میدان جنگ» نوشته سید سعید هاشمی توسط نوجوانان خوانده می‌شود.

نجفی‌منش با بیان اینکه حاضران در نشست با حضور تسهیلگر کتاب، به بحث و بررسی پیرامون موضوع نشست می‌پردازند، ادامه داد: این برنامه با هدف آشنایی نوجوانان با زوایای مختلف دفاع مقدس و آثار روایی نوشته شده در این حوزه در کتابخانه‌ها برگراز خواهد شد.

وی با اشاره به اسامی این کتابخانه‌ها، توضیح داد: کتابخانه‌های شهید پورهنگ، گلستان، امام جعفر صادق (ع)، استادحکیمی، شیخ هادی نجم آبادی، مصطفی رحماندوست، لویزان، یاریگران زندگی، امام علی (ع)، علامه طرشتی، امام زاده یحیی (ع)، شیخ صدوق، حزین لاهیجی، هدی، خاوران، رسانه، شهیدفهمیده، عطارنیشابوری، شهیدقدیریان، علامه امینی، امیرکبیر، قیصرامین پور، ۱۳ آبان، استاد معین، علامه طباطبایی، هنر، داوودیه، شیخ اشراق، حکیمیه، فرزانگان، خانواده، شهیدطارمی، مهر، امید، سلامت، دکترحسابی، ا ندیشه، فردوس، نهج البلاغه، قائم و مسجدالنبی (ص) میزبان این طرح هستند.

نوجوانان علاقه‌مند به کتابخوانی برای شرکت در این نشست‌ها می‌توانند به نزدیک‌ترین فرهنگسرای محل سکونت خود مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۱۸۳۷ تماس بگیرند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها