پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴
کتابخانه مرکزی اراک به مدرن‌ترین امکانات روز تجهیز می‌شود

مرکزی –مدیر کل توسعه کتابخانه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: کتابخانه مرکزی اراک به مدرن‌ترین امکانات تجهیز و با ارائه خدمات متنوع و منحصر به فرد به قطب فرهنگی استان مرکزی و منطقه تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اراک، اصغر گودرزی پنجشنبه با هدف باز طراحی و بررسی ظرفیت‌های موجود کتابخانه مرکزی اراک به این استان سفر کرد.

وی در حاشیه بازدید از کتابخانه مرکزی اراک افزود: امیدواریم بتوانیم با بازطراحی و همچنین تعریف خدمات جدید در کتابخانه مرکزی اراک به عنوان بزرگترین کتابخانه عمومی در حال ساخت کشور، بر اساس جدیدترین فرمت‌های طراحی، موجب توسعه خدمات و بهره‌وری کتابخانه‌ها شویم.

وی خاطرنشان کرد: کتابخانه مرکزی اراک با مدرن ترین امکانات تجهیز خواهد شد و با ارایه خدمات متنوع و منحصر به فرد به قطب فرهنگی استان و منطقه تبدیل می شود.‌

مدیرکل توسعه کتابخانه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور بیان کرد: امیدواریم با بازطراحی فضا و خدمات کتابخانه‌های عمومی؛ نیازهای فرهنگی، اجتماعی و اطلاعاتی مردم شریف استان مرکزی برآورده شود.

گودرزی در جلسه تخصصی با حضور کارشناسان آخرین وضعیت کتابخانه مرکزی اراک را بررسی کرد و تصمیمات لازم جهت بازطراحی و استفاده حداکثری از فضاهای موجود این پروژه اتخاذ شد.

به گزارش ایبنا، مدیرکل توسعه نهاد کتابخانه‌های کشور، در سفر یک روزه خود به استان مرکزی، از کتابخانه های عمومی علامه طباطبایی و آیت الله مقدسی محلات و کتابخانه عمومی اشراق دلیجان بازدید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها