جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹
رویداد تولید محتوای در بخش کتاب و هنر در زنجان برگزار می‌شود

زنجان- معاون فرهنگی سپاه استان زنجان گفت: رویداد تولید رسانه بسیج در بخش‌های تولید محتوا، آموزش، کتاب و کتابخوانی، اکران فیلم، هنرهای تجسمی، اجرای سرود پاتوقی و انیمشین برگزار می‌شود.

مصطفی رمرودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: رویداد بزرگ رسانه و تولید محتوا به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این رویداد در قالب‌های مختلف و بدون محدودیت سنی برای تبیین جایگاه بسیج برگزار می‌شود، افزود: برگزاری این رویداد با تغییراتی نسبت به سال گذشته در دستور کار است، از همین‌رو به‌منظور ارتقای سطح کیفی رویداد اقدام به برگزاری رویدادهایی در سطح شهرستان‌ها کردیم تا به این ترتیب منتخبان شهرستانی بتوانند در رویداد مرکزی حضور یابند.

معاون فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: بخش‌های این رویداد رسانه‌ای شامل تولید محتوا، آموزش، کتاب و کتابخوانی، اکران فیلم، هنرهای تجسمی، اجرای سرود پاتوقی و انیمشین برگزار می‌شود.

رمرودی با اشاره به اینکه پس از ارسال آثار به نفرات برتر هر بخش جوایز نفیسی اهدا خواهد شد، اضافه کرد: پس از پایان داوری آثار مراسم اختتامیه این برنامه با حضور بسیجیان برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این رویداد را حفظ و انسجام نیروهای تولید محتوا، استعدادیابی و معرفی استعدادهای برتر در این عرصه دانست و ادامه داد: این روزها اهمیت فضای مجازی بر کسی پوشیده نیست بنابراین توانمندسازی و استعدادیابی افراد در این عرصه جزو ملزومات است.

معاون فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، حضور در نمازجمعه و اجتماعات مختلف برای تبیین مباحث عقیدتی و سیاسی، مسابقات قرآن، مسابقات ورزشی، نشست‌های معرفتی و بصیرتی از سایر برنامه‌های اجرایی توسط معاونت فرهنگی سپاه استان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط