یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۲
هیچ عاملی جلودار عزم مدیریت شهری در توسعه خوی نخواهد بود

آذربایجان‌غربی - شهردار خوی گفت: شهر خوی پس از سال‌ها با همدلی، یکدلی و اتحاد اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری، تمامی مسئولان و صد البته مردم قدرشناس و فهیم شهر در مسیر توسعه، پیشرفت و تحول قرار گرفته و هیچ امری مانع آن نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوی، حسن نصراله پور، عصر یکشنبه، در سخنرانی همایش بین‌المللی شمس و مولانا در خوی اظهار کرد: شهر خوی پس از سال‌ها با همدلی، یکدلی و اتحاد اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری، تمامی مسئولین و صد البته مردم قدرشناس و فهیم شهر خوی در مسیر توسعه، پیشرفت و تحول قرار گرفته و هیچ امری مانع آن نخواهد شد.

وی با تبریک روز جهانی جهانگردی گفت: اکنون در قسمتی از زمان قرار گرفتیم که مسیر و موانع توسعه گردشگری و اقتصادی خوی، یکی پس از دیگری باز شده و در آینده نزدیک شاهد تحول در این شهر خواهیم بود.

شهردار خوی در ادامه با اشاره به عزم جدی مدیریت شهری بیان کرد: از سه سال گذشته تاکنون پروژه‌ها با سیاستگذاری‌های مدبرانه شورای شهر عملیاتی شده و قسمت اعظمی از آنها به اتمام رسیده که در نوع خود بی‌سابقه است.

نصراله‌پور همچنین عنوان کرد: با هماهنگی و همراهی که اکنون در بین مسئولان شهر ایجاد شده، نه تنها مردم فهیم و بافرهنگ خوی بلکه تمام مردم استان آذربایجان‌غربی نظاره‌گر برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در سطح ملی و بین‌المللی و نیز اجرای پروژه‌های فاخر و ارزشمند عمرانی هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها