چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
کتاب «جوراب کوچولو» داستانی از ادبیات انگلیس منتشر شد

کتاب مصور «جوراب کوچولو» به قلم کیا هایس و کریستوفردی پارک با ترجمه سمیرا سیاوشی به کوشش انتشارات پیشگو منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا کتاب «جوراب کوچولو» داستانی مصور و کودکانه درباره کنجکاوی است. کنجکاوی کودکان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ذهنی آن‌هاست. کودکان از طریق کنجکاوی به دنیای پیرامون خود آگاهی می‌یابند، مهارت‌های جدید یاد می‌گیرند و به رشد شخصی خود ادامه می‌دهند. والدین باید به کودکان فرصت دهند تا کنجکاوی کنند و محیط اطراف خود را برای رشد و رفاه بیشتر، کشف کنند. کودکان کنجکاو می‌توانند عملکرد بهتری در مدارس داشت باشند. اگر به کودکان در سنین پایین فرصت کنجکاوی‌کردن را ندهیم، آن‌ها نمی‌توانند چیزهای زیادی را در این دنیا کشف کنند. کنجکاوی به کودکان کمک می‌کند تا به رشدکردن، یادگرفتن اطلاعات جدید و زیر سوال بردن همه آن چیزهایی که در اطرافش است، علاقه بیشتری داشته باشد. کنجکاوی می‌تواند باعث ایجاد تخیل و خلاقیت بیشتری در کودکان شود.

در پشت جلد این کتاب می‌خوانیم:

«جوراب کوچولو از زندگی یکنواخت خود در کشو خسته شده است. او در مورد شهری به نام «شهر جوراب‌ها» شنیده است. آیا او می‌تواند به آنجا برود؟ آنجا چه شکلی است؟»

اطلاعات بیشتر:

انتشارات پیشگو، کتاب تصویری «جوراب کوچولو» به قلم کیا هایس و کریستوفردی پارک را با ترجمه سمیرا سیاوشی در ۳۲ صفحه مصور رنگی و به بهای ۶۹ هزار تومان برای کودکان بالای ۴ سال منتشر و در بازار کتاب‌های کودک و نوجوان عرضه کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها