سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۱
نقد و بررسی کتاب «صبح روز نهم» در قائمشهر

مازندران- جلسه نقد و بررسی کتاب «صبح روز نهم» کار مشترکی از اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی مازندران و حوزه هنری استان، در حاشیه نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت برگزار می‌شود.

سکینه خاتون مهدیان پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قائمشهر اعلام کرد: یکی از برنامه‌های جنبی نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب است که در همین راستا ویژه برنامه نقد و بررسی کتاب «صبح روز نهم» برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این کتاب سرگذشت نامه مستند سردار شهید علیرضا نوری است و در این جلسه ابراهیم باقری حمیدآبادی منتقد و گلعلی بابایی نویسنده اثر حضور خواهند داشت.

مهدیان پور افزود: این نشست ساعت ۱۶:۳۰ روز چهارشنبه ۱۱ مهر در محل تالار گفتگو واقع در سالن افرا، محل برگزاری سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس برگزار می شود.

سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت که شامگاه هشتم مهرماه به طور رسمی افتتاح شد، تا روز جمعه ۱۳ مهرماه ادامه دارد.

علاقه مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روزه در دو نوبت صبح (۹ تا ۱۲) و عصر (۱۶ تا ۲۱) از این نمایشگاه واقع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرستان قائمشهر بازدید کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها