دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۲
دورهمی «عصر شعر سراسری راز نصرالله» در اراک برگزار شد

مرکزی- همزمان با سراسر کشور، دورهمی «عصر شعر سراسری راز نصرالله» با حضور علاقمندان به حوزه ادبیات پایداری در اراک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اراک، دورهمی «عصر شعر سراسری راز نصرالله» همزمان با سراسر کشور با حضور حجت‌الله شایان‌پور، جانباز دفاع مقدس و فعال فرهنگی استان مرکزی، شاعران و جمعی از علاقمندان حوزه ادبیات پایداری عصر یکشنبه در کتابخانه عمومی دکتر مهین حصیبی اراک برگزار شد.

دورهمی «عصر شعر سراسری راز نصرالله» در اراک برگزار شد

در این دورهمی که با مشارکت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، سپاه ناحیه اراک، حوزه هنری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی پیگیری شد، حجت‌الله شایان‌پور جانباز دفاع مقدس و فعال فرهنگی استان مرکزی با بیان خاطرات خود در حوزه مقاومت پایداری، در خصوص محبوبیت شهدای بزرگواری همچون شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید سیدحسن نصرالله و دیگر شهدای میهن اسلامی مطالبی بیان کرد.

این مبارز و جانباز هشت سال دفاع مقدس افزود: با بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در مورد کتاب و دفاع مقدس، تکلیف برای همه ما روشن است و باید به درک آن برسیم.

دورهمی «عصر شعر سراسری راز نصرالله» در اراک برگزار شد

به گزارش ایبنا، در ادامه دورهمی «عصر شعر سراسری راز نصرالله» در اراک، جمعی از شاعران پیشکسوت و نوجوان به اسامی مهدی کشاورز، عباس احمدی، مریم عرب، سوگند بابایی، دیبا ربیعی، مهدی پیرهادی، علی حسینی اصیل و رضا صمدیان آخرین سرودهای خود را که برخی نشأت گرفته از جریانات اخیر و شهادت سید حسن نصرالله است خواندند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها