سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰
نشریه هیدرولیک و مهندسی آب تاییدیه ورود فرایند ارزیابی و رتبه بندی را کسب کرد

سمنان- مدیرمسئول نشریه هیدرولیک و مهندسی آب Journal of Hydraulic and Water Engineering (JHWE) دانشگاه صنعتی شاهرود از تاییدیه ورود فرآیند ارزیابی و رتبه بندی این نشریه خبرداد.

صمد امامقلی زاده در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)در سمنان، با اشاره به کسب تاییدیه نشریه هیدرولیک و مهندسی آب دانشگاه صنعتی شاهرود از کمیسیون نشریات علمی کشور، بیان‌کرد: این دانشگاه با همکاری انجمن هیدرولیک ایران نشریه هیدرولیک و مهندسی آب (Journal of Hydraulic and Water Engineering (JHWE) ) را به زبان انگلیسی منتشرکرد.

وی با اعلام اینکه این نشریه توانسته است تاییدیه ورود به فرایند ارزیابی و رتبه بندی را کسب کند، عنوان کرد: مدیر مسئولی این مجله را من برعهده دارم و سردبیر آن فتحتی مقدم، استاد تمام دانشگاه شهید چمران اهواز است و این نشریه بعد از چاپ دو شماره و انتشار مقالات از نویسندگان داخلی و بین المللی توانست اعتبار لازم را کسب نماید.

استاد تمام دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی شاهرود بیان کرد: این نشریه دارای هیئت تحریریه بین المللی است و از اهداف اصلی آن نشر آخرین یافته های علمی در حوزه مهندسی آب و کسب نمایه های معتبر بین المللی است.

امامقلی زاده گفت: این نشریه به ‏صورت دوفصلنامه با محورهای تخصصی هیدرولیک، مدیریت منابع آب، هیدرولوژی، مهندسی رودخانه، رسوبگذاری و رسوب زدایی از مخازن سدها، آب های سطحی، آب های زیرزمینی، آبیاری و زهکشی، آب و خاک، مهندسی محیط زیست، کیفیت آب آماده دریافت مقالات پژوهشگران است‬.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها