چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۲
اردوهای شبانه نوجوانان کتابخوان محلات کم‌برخوردار بندرعباس از سرگیری شد

هرمزگان - مسئول مرکز مجتمع آفرینش بندرعباس گفت: اردوهای شبانه نوجوانان کتابخوان محلات کم‌برخوردار بندرعباس از سرگیری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، فاطمه غفاری از شروع مجدد اردوهای شبانه پاییز با حضور نوجوانان کتاب دوست و کتابخوان محلات کم‌برخوردار در مجتمع آفرینش بندرعباس خبر داد.

مسئول مرکز مجتمع آفرینش بندرعباس بیان کرد: این اردوها که با تمرکز بر ۱۳ محله کم برخوردار شهر بندرعباس با مشارکت دفتر مردمی تحول اجتماعی بندرعباس از تابستان شروع شده بود مجدداً از سرگیری شد.

غفاری اضافه‌کرد: در این طرح از هر محله کم برخوردار ۶۰ نوجوانان فعال دختر و ۶۰ نوجوان فعال پسر انتخاب و به صورت جداگانه یک شب را در مرکز مجتمع آفرینش بندرعباس سپری می‌کنند.

وی تشریح کرد: با توجه به شروع سال تحصیلی جدید افتتاحیه هر اردو از ساعت ۱۷ آغاز می‌شود. نوجوانان شرکت کننده در این اردوی شبانه در ابتدا نماز مغرب و عشا را به جماعت می‌خوانند؛ سپس با حضور در سالن سینما در مراسم افتتاحیه که شامل برنامه‌هایی از قبیل تلاوت قرآن کریم، سرود جمهوری اسلامی، پخش فیلم، اجرای برنامه توسط نوجوانان است شرکت می‌کنند.

فاطمه غفاری با اذعان به اینکه نوجوانان در کارگاه سواد رسانه‌ای نیز حضور خواهند داشت، گفت: در ادامه این برنامه اعضا در کتابخانه و سپس کارگاه هنری حضور می‌یابند و از اکوسیستم جانوری، دریایی، بخش فیزیک، آسمان نماها و رصدخانه بازدید می‌کنند.

مسئول مرکز مجتمع آفرینش بندرعباس اظهار داشت: در این شب‌ها، نوجوانان با یاد و خاطره شهدای کودکان و نوجوانان محور مقاومت شمع روشن می‌کنند و برای صلح جهانی و رهایی قدس عزیز دعا می‌نمایند.

به گزارش ایبنا، ۶۰ نفر از نوجوانان پسر محله چاهستانی‌ها در روزهای پایانی مهرماه در این مرکز حضور داشتند و پنج شنبه ۳ آبان نیز ۶۰ نفر از دختران فعال محله اسلام آباد میهمان مجتمع آفرینش بندرعباس خواهند بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها