دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷
کتاب «خیابان لوگاوینا» رونمایی‌می‌شود

کتاب «خیابان لوگاوینا» نوشته باربارا دمیک با حضور مترجم کتاب در فرهنگسرای اشراق رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا کتاب «خیابان لوگاوینا» نوشته باربارا دمیک با حضور رضا نمازی، مترجم کتاب، میثم رشیدی، فعال حوزه کتاب و محمدمهدی حیدری، کارشناس حوزه بالکان روز چهارشنبه، ۹ آبان ساعت ۱۵ در فرهنگسرای اشراق رونمایی می‌شود.

«خیابان لوگاوینا» روایتی از زندگی و مرگ مردم سارایوو در دهه نود میلادی است به قلم باربارادمیک، مستندنگار و یکی از سردبیران دفتر خبری روزنامه لس‌آنجلس تایمز در زمانی که او در مقام خبرنگار در این شهر شاهد جنگ پرکشته بالکان بود.

این کتاب را رضا نمازی ترجمه کرده و انتشارات ثالث آنرا چاپ و منتشر کرده است. این دومین کتاب ترجمه شده توسط این مترجم است. نمازی پیش از این «سفرنامه ویلیامز جکسن» را ترجمه کرده که توسط نشر ایران‌شناسی چاپ و منتشر شد.

خیابان لوگاوینا نیز چهارمین تجربه نویسندگی باربارادمیک در مقام یک نویسنده است. او پیش از این سه کتاب با نام‌های «افسوس نمی‌خوریم» و «حسرت نمی‌خوریم» با موضوع زندگی مردم عادی در کره شمالی و «شهر سرخ» با موضوع زندگی و مرگ در تبت را به رشته تحریر در آورده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به تهرانپارس، خیابان جشنواره، فرهنگسرای اشراق مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌تلفن ۷۷۳۲۶۷۷۷ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها