دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
۲ عنوان کتاب مرتبط با شهدا در خرم‌آباد رونمایی شد

لرستان - کتاب‌های «دو قدم مانده تا حرم» و «کوی نیک نامان» و مستند «پرواز در غربت» در نخستین اجلاسیه شهدای غریب در اسارت رونمایی شدند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد، همزمان با برگزاری نخستین اجلاسیه شهدای غریب در اسارت استان لرستان، از دو کتاب با عنوان «دو قدم مانده تا حرم» و «کوی نیک نامان» و مستند «پرواز در غربت» با حضور سردار یعقوب سلیمانی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و محمد جواد زمردیان، دبیرکل کنگره ملی شهدای غریب در اسارت در خرم‌آباد رونمایی شد.

کتاب «دو قدم مانده تا حرم» گزیده خاطرات و زندگینامه شهدای غریب در اسارت لرستان از زبان خانواده و همرزمان آنان است که کار تحقیق و تدوین آن را مریم میرزایی به اتمام رسانده و با حمایت اداره امور هنری و اسناد بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان و از سوی انتشارات پراکنده به چاپ رسیده است.

کتاب «کوی نیک‌نامان» برگزیده اشعار اولین جشنواره ملی شعر شهدای غریب در اسارت است که با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان و همچنین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان تهیه و چاپ شده است.

مستند «پرواز در غربت» در خصوص ثبت خاطرات والدین، همسران، فرزندان و همرزمان شهدای غریب در اسارت لرستان به کارگردانی احمد احمدپور و حمایت اداره امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان تهیه و تولید شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها