سه‌شنبه ۸ دی ۱۳۸۸ - ۱۴:۵۳
روش تحقیق علوم ورزشی در راه است

یادگیری روش‌های اصولی و اساسی برای تحقیق با موضوعات ورزشی در کتابی با نام «روش تحقیق در تندرستی، تربیت بدنی، علوم ورزشی و تفریحات» به قلم «کیزبرگ ریچارد» با ترجمه دکتر بهروزعبدلی، منصور احمدی و الهام عظیم زاده از سوی انتشارات علم و حرکت تا پایان امسال روانه بازار نشر می‌شود.\

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این کتاب درباره اصول روش‌های تحقیق و ابزار لازم پژوهش و شیوه‌های متفاوت آن نگاشته شده است. 

«روبن شاهوردیان» مدیر مسوول نشر علم و حرکت، کتاب حاضر را منبعی کامل برای دانشجویان رشته ورزشی دانست و گفت: هدف این کتاب افزایش توانایی مخاطب برای اجرای تحقیق و نیز قابل استفاده برای متخصصان است.

وی افزود: این کتاب با نشان دادن شیوه‌های مختلف تحقیق و بررسی مسائل به ویژه در رشته‌های تحصیلی ورزشی، از مثال‌های متعدد تحقیق در ورزش در حیطه آکادمیک استفاده مي‌كند.

مدير مسوول نشر علم و حركت ادامه داد: رویکرد نگارشی این کتاب به گونه‌اي است كه به جای مفاهیم نظری بر مفاهیم علمی و کاربردی تاکید دارد. نویسندگان این کتاب معلمان و پژوهشگران با تجربه‌اند که درس روش تحقیق را سالیان متمادی تدریس کرده‌اند. این کتاب قابل استفاده برای استادان، دانشجویان و مربیان تربیت بدنی در مدارس است.

شاهورديان درباره وجود کتاب مشابه این اثر گفت: اين کتاب در بیشتر دانشگاه‌ها به صورت جزوه تدریس می‌شود. انتشارات سمت نیز نمونه اين کتاب را درباره شیوه‌های تحقیق در تربیت بدنی چاپ کرده، اما این اثر به شیوه‌های جامع‌تر به بحث و آموزش پرداخته است.

این اثر شامل یازده فصل در سه بخش است. 

چاپ نخست کتاب «روش تحقیق در تندرستی، تربیت بدنی، علوم ورزشی و تفریحات» در شمارگان 2000 نسخه و قیمت 85000 ریال تا پایان امسال روانه بازار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط