شنبه ۱۲ دی ۱۳۸۸ - ۱۲:۳۵
«شمع يقين در مباحث اصول دين» شعله مي‌افروزد

مجموعه‌اي از مباحث مرتبط با اصول دين در مكتب شيعه با استناد به آيات قرآني و روايات معصومين(ع) در كتابي با عنوان «شمع يقين در مباحث اصول دين» نوشته محمدرضا كريمي به زودي از سوي انتشارات دليل‌ما منتشر خواهد شد.\

فريد مسعودي، مدير علمي انتشارات دليل ما، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با اعلام اين خبر اظهار داشت: اين اثر با گردآوري مجموعه‌اي از مباحث استدلالي از كتاب‌ها و منابع معتبر شيعه، به تحقيق و بررسي در حوزه مباحث و مفاهيم اساسي اصول دين مي‌پردازد.

وي افزود: در اين اثر درباره اصل «امامت» به عنوان يكي از مباحث مهم و محورهاي تأليفي، با تكيه بر آيات، احاديث، رويدادهاي تاريخي و پاسخ به برخي اشكالات دشمنان اهل‌بيت(ع)، بررسي و تحقيقاتي انجام شده است.

مسعودي درباره محتواي اين اثر پژوهشي بيان داشت: «شمع يقين در مباحث اصول دين» به موضوعاتي درباره تعريف دين، نياز به يقين در اصول دين، توجه به مساله دليل و برهان در ايجاد يقين، اوامر پيشوايان به كسب معارف ديني ـ كه نويسنده معتقد است در اين اثر در اصول دين، اخلاق و فروع دين انحصار مي‌يابد ـ توجه دارد.

مدير علمي انتشارات دليل‌ما يادآور شد: نخستين چاپ كتاب «شمع يقين در مباحث اصول دين» در شمارگان 2000 نسخه، 300 صفحه و بهاي 40000 ريال تا اوايل هفته آتي روانه بازار نشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط