جمعه ۲۱ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۹:۰۰
« زيست شناسي در تربيت بدني» وارد بازار نشر شد

كتاب «زيست شناسي در تربيت بدني» اثر مجتبي مولايي با ارايه اطلاعاتي مناسب در حوزه زيست‌شناسي ورزشي، منتشر شد.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اين اثر كه به پردازش و ارايه دانش بيولوژي مي‌پردازد و ويژگي‌هاي موجودات زنده به ويژه انسان و  ارتباط كاركرد بدن انسان با سيستم‌هاي ورزشي را بيان مي‌كند، مي‌تواند براي دانشجويان رشته تحصيلي تربيت بدني و علوم ورزشي و همچنين كارشناسان علوم ورزشي موثر واقع شود. 

كتاب حاضر در 11 فصل منتشر شده است كه از جمله‌ آن‌ها مي‌توان به «انتقال اطلاعات ياخته‌اي، هسته انترفازي، ليزوزوم‌ها، ميوز و توليد مثل و نمو جنيني» اشاره كرد. 

در قسمتي از مقدمه مولف جوان و تازه كار اين اثر آمده است: «اگر اين علم را به طور وسيع در نظر بگيريم، شامل جميع دانش‌هاي مربوط به پديده‌هاي زيستي مانند آناتومي، فيزيولوژي و بسياري از علوم ديگر مي‌شود. بعضي از مسائل زيست شناسي مانند منشاء حيات و چگونگي تكامل از ديرباز مورد علاقه و توجه دانشمندان و متفكران بوده است و پيشرفت‌هاي جديدي كه در چند دهه اخير در شناسايي پديده‌هاي زيستي حاصل شده نيز مسائل تازه و جالبي مانند مهندسي ژنتيك، اندام‌ها، مسائل مربوط به محيط زيست و نظاير آن‌ها را مطرح كرده است.» 

كتاب «زيست شناسي در تربيت بدني» از سوي انتشارات بامداد كتاب و نشر ورزش در شمارگان 2000 نسخه، 160 صفحه و 35000 ريال منتشر و روانه بازار نشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط