یکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۰:۱۵
«زنان ورزشكار» در بازار كتاب ايران

كتاب «زنان ورزشكار» اثر «باب تروپ» با ترجمه جواد شفيعي و ساناز مجتبوي كه به ارايه تمرينات ويژه براي موفقيت زنان در رشتة‌هاي ورزشي مورد علاقه‌شان مي‌پردازد، منتشر شد.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اين كتاب با هدف افزايش دانستني‌هاي ورزشي مربيان و بانوان ورزشكار، اطلاعاتي درباره فيزيولوژي، بهداشت و آسيب‌هاي ورزشي ارايه مي‌كند و مي‌تواند براي مربيان و بانوان ورزشكار و همچنين كارشناسان ورزشي اين حوزه موثر واقع شود.

كتاب حاضر در هشت فصل تنظيم شده است كه از جمله آن‌ها مي‌توان به «قرص و عملكرد، اختلال تغذيه‌اي، تمرينات قدرتي و محققان چه مي‌گويند» اشاره كرد.

در قسمتي از مقدمه مولفان آمده است:«همان‌گونه كه مي‌دانيم و محققان اعلام كرده‌اند، زنان توانايي و كيفيت استقامتي بهتري نسبت به مردان دارند. پس با توجه به گسترش علوم ورزشي هيچ بعيد نيست كه روزي ركورد دوي ماراتن آقايان توسط زنان شكسته شود. هدف اين كتاب، افزايش دانستني‌هاي ورزش مربيان و زنان ورزشكار است تا بيشتر با تفاوت‌ها و ويژگي‌هاي خاص فيزيولوژيكي خود و ورزشكاران‌شان آشنا شوند.»

كتاب «زنان ورزشكار» از سوي انتشارات بامداد كتاب و نشر ورزش در شمارگانن 2000 نسخه، 118 صفحه و 25000 ريال منتشر و روانه بازار نشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط