چهارشنبه ۱ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۰
تازه‌هاي قوانين فوتبال در راه بازار كتاب

فدراسيون بين‌المللي فوتبال(فيفا) آخرين تغييرات قوانين فوتبال را در قالب يك كتاب تهيه و تدوين كرده است. اين كتاب به زودي از سوي انتشارات علم و حركت راهي بازار نشر خواهد شد.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، كتاب «قوانين و مقررات فوتبال» مشتمل بر 17 قانون و بر اساس آخرين تغييرات 2010 و 2011 قوانين فوتبال تنظيم شده است.

برخي از اصولي كه پيش از اين در طول بازي‌ فوتبال به صورت تلويحي پذيرفته مي‌شد؛ اما در قوانين بازي‌ها به وضوح مشخص نبود، در اين كتاب گنجانده شده است.

فدراسيون بين‌الملل فوتبال، چندين اصلاحات و اضافات را در قوانين خود ايجاد كرده و انواع نشريات و موارد آموزشي ضميمه را توسط هيات رئيسه اتحاديه فوتبال براي كمك به داوران مسابقه در انجام وظيفه و به صورت كلي براي روشن كردن مفاهيم براي جامعه فوتبال منتشر و توزيع كرده است كه در كتاب «قوانين و مقررات فوتبال» برخي از اين قوانين به چشم‌ مي‌خورند.

چاپ نخست كتاب «قوانين و مقررات فوتبال» اثر فدراسيون بين‌المللي فوتبال (فيفا) با ترجمه محمد علي‌نژاد در شمارگان 2000 نسخه، 128 صفحه و بهاي 25 هزار ريال از سوي انتشارات علم و حركت به زودي منتشر و راهي بازار نشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط