یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۴
كتابخانه تخصصي "ايثار و شهادت" به نمايشگاه کتاب تهران مي‌آید

مسوول كتابخانه تخصصي ايثار و شهادت، برگزاري جلسات نقد آثار اين حوزه و حضور در بيست‌و‌چهارمين نمایشگاه بين‌المللي كتاب تهران را از جمله برنامه‌هاي كتابخانه در سال 1390 اعلام كرد.\

عليرضا رستمي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به ارايه گزارشي ار فعاليت‌هاي كتابخانه تخصصي ايثار و شهادت بنياد شهيد و امور ايثارگران در سال 89 پرداخت و اظهار داشت: حدود 3 هزار عنوان كتاب تدويني در حوزه ايثار و شهادت‌ به منابع كتابخانه اضافه شده اند.

وي با اشاره به 10 هزار عنوان اثر موجود در اين كتابخانه خاطرنشان كرد: شناسايي و گردآوري كتاب‌ها، پايان‌نامه‌ها و لوح‌هاي فشرده مرتبط با شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان، مقوله‌هاي مهم و مدنظر كتابخانه تخصصي ايثار و شهادت‌اند.

رستمي تاكيد كرد: همچنين كتاب‌هاي تالیفی درباره نهضت‌هاي اسلامی در كتابخانه تخصصي ايثار و شهادت موجودند و آثار مربوط به نهضت امام‌خميني(ره)، دفاع‌مقدس و فداكاري و ايثارگري‌هاي نهادهايي مانند آتش‌نشانی و هلال احمر نيز در رصد این كتابخانه‌اند.

مسوول كتابخانه تخصصي ايثار و شهادت خاطرنشان كرد: در سال 1389 اين كتابخانه،‌ روزانه حدود 25 نفر مراجعه‌كننده داشته و 800 تن در برنامه های بازديد از كتابخانه شرکت كرده‌اند.

عليرضا رستمي در پايان گفت: برپايي جلسات نقد كتاب‌هاي حوزه ايثار و شهادت و حضور در بيست‌و‌چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، برخي از برنامه‌هاي كتابخانه تخصصي ايثار و شهادت در سال 1390 هستند.

اين كتابخانه در تهران، خيابان طالقاني، بعد از ایستگاه مترو ، خيابان ملک الشعراي بهار، شماره 3، ساختمان معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنياد شهيد و امور ايثارگران واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط