شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۳
«نامه‌های من و برادرم» نقد می‌شود

حوزه هنری استان خراسان شمالی در هفته گرامیداشت دفاع مقدس، آیین نقد و بررسی کتاب «نامه‌های من و برادرم» را برگزار می‌کند./

کامبیز فروغی، مدیر روابط عمومی حوزه هنری استان خراسان شمالی با بیان این مطلب به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: کتاب «نامه‌های من و برادرم» نامه‌های خواهری هفده ساله به بردار سرباز نوزده ساله خود در دوران جنگ را دربردارد.

وی عنوان کرد: مخاطبان با مطالعه این اثر، با ارزش‌های انسان‌ساز و لایه‌های پنهان و تاثیرگذار هشت سال دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

مدیر روابط عمومی حوزه هنری استان خراسان شمالی افزود: این کتاب، نخستین اثر ادبی خراسان شمالی در حوزه ادبیات پایداری و دفاع مقدس به شمار می‌آید که به قلم عفت نیستانی تالیف شده است.

فروغی با بیان این‌که افرادی که شروع انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی را درک نکرده‌اند، می‌توانند از این اثر بهره‌مند شوند، گفت: عفت نیستانی، خواهر این سرباز نوزده ساله در دوران جنگ تحمیلی است و كتاب را به‌گونه‌ای تنظیم کرده كه ابتدا اصل نامه اسكن شده، سپس متن نامه تايپ‌شده و حال و هواي غالب بر نگارش يا حال و هواي خانه و اهل خانه در زمان دريافت نامه‌ها توصيف شده است.

وی افزود: آیین نقد و بررسی کتاب «نامه‌های من و برادرم» با حضور نویسندگان و داستان‌نویسان حوزه دفاع مقدس در سالن جلسات حوزه هنری استان خراسان شمالی برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط