جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۲
پر فروش‌ترین کتاب‌های سال ۱۴۰۲ در کتابفروشی فرهنگ شهرستان ایوان

ایلام- مدیر کتابفروشی فرهنگ، پر فروش‌ترین کتاب‌های این مرکز فرهنگی را در سال ۱۴۰۲ معرفی کرد.

سعید پرهیزکاری مدیر کتابفروشی فرهنگ ایوان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام گفت: سال ۱۴۰۲ با تمام فراز و فرودهایی که داشت اهالی کتاب و مطالعه از این کتابفروشی استقبال خوبی کردند و ۸ عنوان کتاب بیشترین فروش را نسبت به سایر کتاب‌ها داشتند.

وی ادامه داد: همیشه در کتابفروشی فرهنگ تلاش داشته‌ام تا کتاب‌های تازه، روزآمد و خواندنی را از مراجع مختلف دریافت کنم و در اختیار علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی قرار دهم.

پرهیزکاری با اشاره به عنوان کتاب‌ها تصریح کرد: باشگاه ۵ صبحی ها نوشته: رابین شارما ترجمه رضا اسکندری آذر از نشر نون، وقتی نیچه گریست. نوشته: اروین د. یالوم، ترجمه سپیده حبیب، نشر قطره، مغازه خودکشی ژان تولی ترجمه: احسان کرم ویسی، نشرچشمه، از دولت عشق نوشته الیف شافاک ترجمه ارسلان فصیحی، کیمیاگر پائولو کوئیلو ترجمه یولاند گوهری نشر نگاه، کتابخانه نیمه شب مت هیگ ترجمه نیما صفری، در باب حکمت زندگی آرتور شوپنهاور ترجمه محمد مبشری، معجزه‌های خواروبارفروشی نامیا کیگو نوشته هیگا شینو ترجمه نفیسه خسروجردی و سبحان خسروجردی، ۸ عنوان کتاب پرفروش کتابفروشی فرهنگ شهر ایوان در سال ۱۴۰۲ بوده‌اند.

وی ادامه‌داد: شهرستان ایوان ظرفیت‌های خوب فرهنگی در حوزه کتاب و کتابخوانی دارد و در طول سال فعالیت‌های کتاب‌محور در این شهرستان برگزار می شود.

پر فروش‌ترین کتاب‌های سال ۱۴۰۲ در کتابفروشی فرهنگ شهرستان ایوان

به گزارش ایبنا؛ «سعید پرهیزکاری» مدیر کتاب‌فروشی فرهنگ، شهرستان ایوان متولد ۱۳۵۳ و دارای مدرک کارشناسی علوم اجتماعی است. او در سال ۱۳۸۲ این کتاب‌فروشی را در مساحت ۲۰ مترمربع راه‌اندازی کرد و پس از ۱۹ سال فعالیت در این شهر فضای آن را به حدود ۶۰ متر توسعه داده که یکی از مراکز مهم عرضه کتاب در این شهرستان به شمار می‌رود.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Booklover IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
    معجزه های خوار و بار فروشی نامیرا(با یک ترجمه دیگه)رو خوندم به شدت عالی و پیشنهادی👏✨

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها