شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۶
نمایشگاه کتاب باعث معرفی نوقلمان می‌شود

آذربایجان‌غربی-مدیر انتشارات درنالار ارومیه گفت: حضور در نمایشگاه کتاب باعث می‌شود نویسندگان نوقلم معرفی شوند و این نوعی تشویق برای این قشر است.

رضا تقی‌زاده ابهری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، گفت: متاسفانه با وجود هزینه‌های زیاد برای ناشران استانی حضور در نمایشگاه کتاب تهران صرفه اقتصادی ندارد ولی با این حال من خودم را مدیون به نویسندگانی می‌دانم که اعتماد کرده و کتاب خود را برای چاپ به انتشارات ما سپردند.

وی افزود: در این راستا حضور در نمایشگاه کتاب نقطه عطفی برای معرفی این نویسندگان و مخصوصاً نوقلمان است که امسال نیز حضور خواهم داشت.

مدیر انتشارات درنالار ارومیه ادامه داد: با پیشرفت فضای مجازی متاسفانه بازار کتاب مقبولیت چندانی ندارد و در این راستا باید در حوزه تبلیغ هم مجازی هم در صورت امکان از رسانه ملی هزینه کرد که این موضوع تشوقی برای نویسندگان نیز خواهد بود.

تقی‌زاده افزود: در نمایشگاه حضوری آشنایی ناشران باهم یک فرصت مناسب است ضمن اینکه فروش بهتری نسبت به نمایشگاه مجازی دارد و نمایشگاه حضوری کتاب بسیاری موثرتر از نمایشگاه مجازی است و در آن بسیاری از دیدارها و اتفاقات خوب فرهنگی رقم می‌خورد.

مدیر انتشارات درنالار ارومیه گفت: انتظار داریم در مراکز استان‌ها هم چنین نمایشگاه‌هایی در حد توان استان برگزار شود و به ترویج کتاب‌خوانی توسط مسئولین توجه بیشتری شود.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران طی روزهای ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور ناشران خارجی و داخلی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها