جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱
نشر یاوریان با ۲۰۰ عنوان کتاب راهی نمایشگاه کتاب تهران می‌شود

اردبیل- مدیرمسئول انتشارات یاوریان در اردبیل گفت: امسال با ۲۰۰ عنوان کتاب در زمینه‌های فنی مهندسی و پزشکی در نمایشگاه کتاب تهران خواهیم بود.

کاظم یاوریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اردبیل اظهار کرد: نشر یاوریان ۷۵۰ عنوان کتاب چاپ و نشر کرده که به دلیل هزینه‌های سنگین در حمل و نقل، کتاب‌هایی که مخاطبان زیاد و بازار فروش بهتری دارند در نمایشگاه کتاب امسال عرضه می شود.

ناشر اردبیلی با بیان اینکه غرفه ۴۰ متری در اختیارشان قرار گرفته بیان کرد: همه ساله با توجه به نیازهای نمایشگاه کتاب تهران از متراژ درخواستی ما کم می‌شود و امسال نیز به جای ۵۰ متر در متراژ ۴۰ متری در خدمت علاقه‌مندان خواهیم بود.

وی از بالا رفتن کیفیت کتاب‌های تولیدی در سال‌های اخیر خبر داد و افزود: متاسفانه مسئولان اداره ارشاد اسلامی اردبیل در جلسات به پایین بودن کیفیت کتاب‌های تولیدی توسط ناشران استان اشاره می کنند، در حالیکه تاکنون کمتر خبری از ما گرفته‌اند.

مدیر نشر یاوریان خواستار حمایت و بازدید ادواری مسئولان اداره ارشاد اسلامی از محل انتشارات استان شد و بیان کرد: نشر یاوریان از سال ۷۸ فعالیت می‌کندو در این مدت با عشق و علاقه به فعالیت خود ادامه داده است و با فروش مجازی و حضوری، چندین هزار جلد کتاب در اختیار مخاطبان خود قرار داده است.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می شود و از استان اردبیل ۴ ناشر در این رویداد فرهنگی بزرگ حضور می بابند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط