یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۰
تاليف كتاب‌هاي تخصصي جامعه‌شناسي براي هر استان

مدير انتشارات جامعه‌شناسان از توليد و انتشار كتاب‌هاي تخصصي جامعه‌شناسي ويژه تمامي استان‌هاي كشور خبر داد و گفت: اين طرح با هدف تخصصي شدن علوم اجتماعي در ايران با كمك استادان دانشگاهي هر استان اجرا خواهد شد.\

شيوا شكاري در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با بيان اين خبر اظهار داشت: تاليف آثار ماندگار و كاربردي براي هر يك از استان‌ها، با هدف ايجاد نگاهي علمي به جايگاه جامعه‌شناسي به شهر‌هاي ايران صورت مي‌گيرد. نوشتن اين آثار توسط اعضاي گروه‌هاي تخصصي و استادان هر استان انجام مي‌شود.

شكاري تصريح كرد: اكنون گروه‌هاي تخصصي در چهار استان همدان، لرستان، اصفهان و آذربايجان شرقي مشغول به كار شده‌اند و روي موضوعاتي نظير فرهنگ، آداب و رسوم، جامعه‌شناسي آموزش و پرورش و ... كار مي‌كنند و دستاوردهاي استادان و رويكردهاي رفتاري خاص استاني را به آن مي‌افزايند.

مدير انتشارات جامعه‌شناسان ادامه داد: تاليف اين طرح پژوهشي براي تمامي استان‌هاي ايران به اجرا در مي‌آيد. بر اساس اين پروژه علمي براي هر استان ايران يك كتاب جامعه‌شناسي تخصصي تدوين خواهد شد. 

وي در پايان گفت: طرح تاليف و انتشار اين آثار در دستور كار قرار گرفته است و تا پايان سال 90 بخشي از آنها از سوي انتشارات جامعه‌شناسان منتشر و روانه بازار نشر مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط