سه‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۱
کتاب‌های‌‌ جادويی بر پيشخان كتابفروشي‌ها

«کتابِ‌ جادویی کوچک» و «كتابِ چرخان کوچک» عنوان دو مجموعه كتاب از لوئیزا اسلادن است كه به‌تازگي با ترجمه نورا حق‌پرست براي بچه‌ها منتشر شده است.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، سه كتاب «اسباب‌بازی‌ها»، «حیوانات دست‌آموز» و «فروشگاه» در قالب مجموعه «كتاب جادويي كوچك» و  کتاب‌‌های «کی توی دریا زندگی می‌کند؟» و «کی توی باغ زندگی می‌کند؟» در قالب مجموعه «كتاب چرخان كوچك» منتشر شده است.

اين دو مجموعه كتاب را لوآنا رینالدو تصویرگری کرده است. 

در کتاب‌های جادوییِ كوچك خردسالان با اسباب‌بازی‌ها، حیوانات خانگی مانند گربه، خرگوش و توله سگ و میوه‌ها و سبزی‌های مختلف آشنا می‌شوند. 

کودکان با بیرون کشیدن کارت‌های هر صفحه که ابتدا بی‌رنگ هستند، رنگ‌های زیبایی را پیش چشمان خود ظاهر می‌کنند.
 
در کتاب‌های چرخانِ كوچك نيز کودکان با حيوانات دریایی همچون وال آبی، ماهی‌های رنگارنگ، هشت‌پا و موجوداتی مانند کفشدوزک، حلزون و پروانه‌ها آشنا می‌شوند. خردسالان با چرخاندن صفحه‌های کتاب‌هاي اين مجموعه، دریا و باغ‌ را تماشا می‌کنند.
 
کتاب‌های جادویی كوچك و کتاب‌های چرخان کوچک برای گروه سنی الف (پیش از دبستان) در 10 صفحه مصور با شمارگان 5 هزار نسخه و هر یک با قیمت 2500 تومان توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد. 

پیشتر نیز انتشارات كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان  3 عنوان کتاب از این مجموعه با عناوین «حیوان‌های دریایی»، «حیوان‌های جنگل» و «دایناسورها» را در سال 1385 منتشر کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها