پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۰۸:۰۰
«هفت شهر مرواريد» براي كودكان قرآني

كارشناس قرآن وزارت آموزش و پرورش از تاليف كتاب «هفت شهر مرواريد» خبر داد و گفت: اين اثر با زباني كودكانه به آموزش قرآن كريم پرداخته است و به عنوان جامع ترين راهنماي آموزش قرآن كريم به شمار مي‌آيد.\

علي عزتي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اظهار داشت: دانش‌آموزان تمام مقاطع تحصيلي، معلمان، كارشناسان و قرآن‌پژوهان، مخاطبان كتاب «هفت شهر مرواريد» را تشكيل مي‌دهند. معلمان مي‌توانند در فرآيند ياددهي ـ يادگيري قرآن كريم از اين اثر به عنوان منبعي معتبر و جامع استفاده كنند.

وي تصريح كرد: مخاطب در كتاب «هفت شهر مرواريد» در هفت فصل با تمام مراحل آموزش قرآن كريم آشنا مي‌شود. «روخواني و روان‌خواني»، «تجويد»، «صوت»، «مفاهيم»، «نغمه‌ها و آواهاي قرآني»، «تركيب نغمه‌ها» و «سبك‌شناسي» عناوين اين فصول را تشكيل مي‌دهند.

رييس اداره قرآن وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در پايان هر فصل از اين اثر، كتاب‌هايي كه براي تاليف فصل مربوطه از آنها استفاده كرده‌ام، معرفي شده‌اند. همچنين در پايان كتاب، نقشه‌اي ارايه شده كه مخاطب با مراجعه به آن متوجه مي‌شود در كدام مرحله از يادگيري قرارگرفته و چه اندازه مانده تا مرحله‌اي ويژه از آموزش قرآن كريم را به اتمام برساند.

چاپ نخست كتاب «هفت شهر مرواريد» اثر علي عزتي در شمارگان 5000 نسخه، 234 صفحه و بهاي 25 هزار ريال به تازگي از سوي انتشارات عابد منتشر و راهي بازار نشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط