دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۷
رايزني براي راه‌اندازي پاويون ايران در دروپا 2012

نايب رييس اتحاديه صادركنندگان صنعت چاپ با اشاره به برپايي نمايشگاه چاپ و بسته‌بندي دروپا 2012 گفـت: در صورتي كه تعداد چاپخانه‌داران ايراني براي حضور در اين نمايشگاه، بيشتر از 10 نفر باشد، ايران به صورت پاويون ملي در دروپا حضور خواهد داشت.\

بابك عابديني با اعلام اين خبر به خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، گفت: در دروپا 2012 سال آينده با شعار «اینک زمان دروپاست»، پس از چهار سال جديدترين دستگاه‌ها و ماشين‌آلات چاپ به نمايش گذاشته مي‌شود.

وي ادامه داد: اكنون تعدادي از چاپخانه‌داران ايراني براي حضور در اين نمايشگاه اعلام آمادگي كرده‌اند و در صورتي كه اين تعداد افزايش پيدا كند، ايران به صورت كشوري به دروپا 2012 مي‌رود.

عابديني تصريح كرد: دروپا فرصت خوبي براي چاپخانه‌داران ايراني است كه با جديدترين‌ و به‌روزترين تغييرات اين حوزه آشنا شوند و مسير را براي ورود فناوري‌هاي نوين به كشور مهيا سازند. 

«مارتین وایکن مایر» رياست دروپا 2012 را به عهده دارد؛ مایر، مدیر اجرایی شركت «korber paper link GmbH » و عضو اجرایی مجمع «Korber AG» است.

پانزدهمین نمایشگاه دروپا كه در آن جديدترين دستاوردها و نوآوري‌هاي ماشين آلات چاپ و بسته‌بندي ارايه مي‌‌شود، 3 تا 16 می  2012 در شهر دوسلدورف آلمان برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها