چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۲
راه‌اندازي مدرسه قرآن مادران در فرهنگسراي قرآن

مدير روابط عمومي فرهنگسراي قرآن از راه‌اندازي مدرسه قرآن ويژه مادران در فرهنگسراي قرآن خبر داد و گفت: مادران علاقه‌مند مي‌توانند با ثبت‌نام در اين مدارس، دوره‌هاي عمومي قرآن كريم را به صورت غيرحضوري سپري كنند./

ليلا اكبرپور در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با اعلام اين خبر اظهار داشت: با توجه به اين كه مادران، ركن اساسي و بنيادين هر خانواده ايراني و اسلامي را تشكيل مي‌دهند و نقش مهمي در يادگيري قرآن اعضاي خانواده دارند، فرهنگسراي قرآن با هدف ترويج فرهنگ قرآني در ميان اعضاي خانواده‌ها به راه‌اندازي مدارس قرآن كريم اقدام كرده است. 

وي ادامه داد: مادران در دوره نخست اين مدارس با روخواني و روانخواني قرآن كريم از طريق دريافت بسته آموزشي متشكل از لوح فشرده آموزش روخواني و روانخواني قرآن كريم، طرح درس و كتابچه ‌مربوط به اين دوره آشنا مي‌شوند. اين بسته‌ آموزشي به مناسبت ايام ميلاد حضرت مهدي(عج) با 50 در صد تخفيف عرضه مي‌شود.

مدير روابط عمومي فرهنگسراي قرآن يادآور شد: مادران در زمان برگزاري دوره‌ها در صورت مواجه شدن با مشكلات يادگيري مي‌توانند از طريق تماس با شماره 55765886 به كمك مربي و كارشناس قرآن كريم فرهنگسراي قرآن، مشكل خود را برطرف كنند. در صورت تمايل مادران، اين فرهنگسرا آمادگي تشكيل كلاس حضوري رفع اشكال را براي آنها در دوره‌هاي مختلف مدارس قرآن كريم دارد.

اكبرپور افزود: در صورتي كه مادران دوره روخواني و روانخواني قرآن را با شركت در آزمون با موفقيت سپري كنند، مي‌توانند در دوره‌هاي بالاتر آموزش قرآن كريم مانند فصيح‌خواني، تجويد و مفاهيم شركت كنند.

وي با اشاره به برنامه‌هاي فرهنگسراي قرآن در ماه مبارك رمضان اظهار داشت: اين فرهنگسرا در ماه رمضان به برگزاري طرح «رمضان با قرآن» اقدام خواهد كرد. در اين طرح، دوره‌هاي عمومي قرآن كريم به صورت فشرده آموزش داده مي‌شوند.

مدير روابط عمومي فرهنگسراي قرآن در پايان گفت: در اين دوره كه عموم مردم مي‌توانند در آن شركت كنند، همان بسته آموزشي مربوط به دوره‌هاي مدارس قرآن مادران عرضه خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط