چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۰
فوتبال حرفه‌اي صاحب كتاب بدنسازي مدرن شد

كتاب «بدن‌سازي مدرن در فوتبال حرفه‌اي» اثر كميته آموزش «يوفا» با ترجمه بهزاد نوشادي به همراه فرهنگ لغات تخصصي بدنسازي، علم تمرين و فوتبال از سوي نشر زانيس منتشر شد.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، اين كتاب با نگاهي حرفه‌اي به دنياي مربيان ورزش مي‌پردازد . از اين رو مطالعه آن مي‌تواند براي مربيان داخلي كه در صددند با ديدگاه‌هاي بين‌المللي به افزايش اطلاعات و علم خود بيفزايند و تمام  علاقه‌مندان به علم ورزش و ورزش علمي مفيد باشد.
 
اثر حاضر داراي سه بخش است كه نخستين بخش آن ارايه كننده برنامه تمريني (9 چرخه بزرگ يا مايكرو سيكل) مي‌شود. پس از آن نمونه پروتكل‌هاي تمريني، بيان و در پايان نيز فرهنگ لغات اختصاصي در اختيار مخاطب قرار داده مي‌شود.

در بخشي از مقدمه مترجم آمده است :«فوتبال حرفه‌اي، مربي حرفه‌اي مي‌خواهد، مربي حرفه‌اي دانش حرفه‌اي لازم دارد، دانش حرفه‌اي علاوه بر دانش روز به زبان روز که توانايي درک و فهم حداقل ادبيات لاتين است، نياز دارد. مربيان ما بايد نگاه و تفکر بين‌المللي و برون مرزي داشته باشند و توانايي‌هاي خود را از اين طريق ارتقاء دهند. اميد است که اين کتاب در‌هاي آرزوهاي بزرگ مربيگري فوتبال را بر روي مربيان با لياقت و عاشق بگشايد.»

كتاب«بدن‌سازي مدرن در فوتبال حرفه‌اي» از سوي نشر زانيس در شمارگان 1000 نسخه، 284 صفحه و بهاي 70000 ريال منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط